logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy, większy i bogatszy „Semestr” dla studentów

  PR 24.01.2007, przeczytano 643 razy

Na przełomie stycznia i lutego ukaże się Magazyn Studentów SEMESTR jakiego jeszcze nie było! Bardziej czytelny i bardziej lifestylowy. Powiększony, niestandardowy format pisma (o szerokości 225 mm) to odpowiedź na wciąż rosnące zainteresowanie marketerów bezpośrednim dotarciem do studentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy%2C-wiekszy-i-bogatszy-semestr-dla-studentow,5016,artykul.html

Zmiana formatu pisma umożliwia zastosowanie bardziej przejrzystego layoutu oraz oferuje reklamodawcom nowe rozwiązania reklam (w tym i niestandardowych), będące odpowiedzą na rosnące zapotrzebowanie wyróżnienia klientów na łamach pisma. Towarzyszy temu bogatsza oferta reklamowa, która umożliwi lepszą współpracę z reklamodawcami. Nowy cennik zaoferuje jeszcze szersze możliwości współpracy reklamowo-redakcyjnej.

Już w dwóch jesiennych numerach mocno rosnące zainteresowanie reklamodawców, bardzo duża liczba reklam oraz szeroka studencka tematyka Magazynu zaowocowały dwukrotnie zwiększoną liczbą stron.

W nowym roku wydawca Magazynu Studentów SEMESTR rozpoczyna również współpracę z brokerem reklamowym. Ma to na celu dalsze zwiększenie wpływów z reklam oraz jeszcze szerszą i pełniejszą współpracę z reklamodawcami.

Czytelnikom oraz marketerom nowy SEMESTR proponuje także zmieniony layout. Projekt makiety przygotowywany był przez kilka miesięcy przez warszawskiego designera - Annę Doraczyńską - i badany na grupach focusowych. Rebranding uczynił Magazyn nowocześniejszym, bardziej czytelnym i przejrzystym. Zmiany w piśmie zaowocowały również zmianą logotypu, który zyskał bardziej nowoczesny charakter przy jednoczesnym zachowaniu związku z dotychczasową winietą.
Jak przystało na pismo z blisko jedenastoletnią tradycją, w nowym roku pojawią się również nowe działy - np. "giełda dla studenta", mało znane sporty, ekologia.

Pojawienie się nowego SEMESTRu będzie wsparte akcją reklamową m.in. we współpracujących portalach oraz mediach (m.in. na antenie Radiostacji). Na początku roku wydawca Magazynu przeprowadzi również akcję promocyjną, skierowaną bezpośrednio do marketerów.

Pierwsze wydanie po rebrandingu będzie równocześnie specjalnym WYDANIEM WALENTYNKOWYM.

SEMESTR - Magazyn Studentów (bezpłatny)
Nakład: 100.000 egz. (ZKDP); czytelnictwo: 4,32 os./egz., dystrybucja: 1.070 punkTów w całej Polsce. Według ostatnich badań STER w ciągu miesiąca SEMESTR dociera do ponad 25% studentów w całej Polsce. (BADANIE: STER 2006, kwiecień 2006: CCS = 25,29%)

Źródło: SEMESTR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował...
Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764