logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy, większy i bogatszy „Semestr” dla studentów

  PR 24.01.2007, przeczytano 667 razy

Na przełomie stycznia i lutego ukaże się Magazyn Studentów SEMESTR jakiego jeszcze nie było! Bardziej czytelny i bardziej lifestylowy. Powiększony, niestandardowy format pisma (o szerokości 225 mm) to odpowiedź na wciąż rosnące zainteresowanie marketerów bezpośrednim dotarciem do studentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy%2C-wiekszy-i-bogatszy-semestr-dla-studentow,5016,artykul.html

Zmiana formatu pisma umożliwia zastosowanie bardziej przejrzystego layoutu oraz oferuje reklamodawcom nowe rozwiązania reklam (w tym i niestandardowych), będące odpowiedzą na rosnące zapotrzebowanie wyróżnienia klientów na łamach pisma. Towarzyszy temu bogatsza oferta reklamowa, która umożliwi lepszą współpracę z reklamodawcami. Nowy cennik zaoferuje jeszcze szersze możliwości współpracy reklamowo-redakcyjnej.

Już w dwóch jesiennych numerach mocno rosnące zainteresowanie reklamodawców, bardzo duża liczba reklam oraz szeroka studencka tematyka Magazynu zaowocowały dwukrotnie zwiększoną liczbą stron.

W nowym roku wydawca Magazynu Studentów SEMESTR rozpoczyna również współpracę z brokerem reklamowym. Ma to na celu dalsze zwiększenie wpływów z reklam oraz jeszcze szerszą i pełniejszą współpracę z reklamodawcami.

Czytelnikom oraz marketerom nowy SEMESTR proponuje także zmieniony layout. Projekt makiety przygotowywany był przez kilka miesięcy przez warszawskiego designera - Annę Doraczyńską - i badany na grupach focusowych. Rebranding uczynił Magazyn nowocześniejszym, bardziej czytelnym i przejrzystym. Zmiany w piśmie zaowocowały również zmianą logotypu, który zyskał bardziej nowoczesny charakter przy jednoczesnym zachowaniu związku z dotychczasową winietą.
Jak przystało na pismo z blisko jedenastoletnią tradycją, w nowym roku pojawią się również nowe działy - np. "giełda dla studenta", mało znane sporty, ekologia.

Pojawienie się nowego SEMESTRu będzie wsparte akcją reklamową m.in. we współpracujących portalach oraz mediach (m.in. na antenie Radiostacji). Na początku roku wydawca Magazynu przeprowadzi również akcję promocyjną, skierowaną bezpośrednio do marketerów.

Pierwsze wydanie po rebrandingu będzie równocześnie specjalnym WYDANIEM WALENTYNKOWYM.

SEMESTR - Magazyn Studentów (bezpłatny)
Nakład: 100.000 egz. (ZKDP); czytelnictwo: 4,32 os./egz., dystrybucja: 1.070 punkTów w całej Polsce. Według ostatnich badań STER w ciągu miesiąca SEMESTR dociera do ponad 25% studentów w całej Polsce. (BADANIE: STER 2006, kwiecień 2006: CCS = 25,29%)

Źródło: SEMESTR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: wiarygodność, personalizacja oraz innowacje – to przyszłość mediów
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
Świąteczny numer „Książek. Magazynu do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764