logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy, wodny ploter Mutoh Valuejet 1304W

  PR 25.09.2009, przeczytano 4791 razy
ilustracjastrzałka

Firma Mutoh rozszerzyła linię popularnych ploterów ValueJet o plotery drukujące atramentami wodnymi. Pierwszym modelem wodnej serii „W” (ang. water) jest 54-calowy VJ-1304W, którego premiera odbyła się na tegorocznej Fespie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy%2C-wodny-ploter-mutoh-valuejet-1304w,9517,artykul.html

Ploter Mutoh ValueJet 1304W (VJ-1304W) to drukarka wielkoformatowa bliźniaczo podobna do eko-solwentowego odpowiednika VJ-1304. Oba modele to plotery 4-kolorowe o szerokości zadruku 1355.5 mm i szerokości przyjmowanego materiału 1371.5 mm.

Inteligentna technologia w standardzie
Tak jak każdy współczesny ploter firmy Mutoh tak i wodny VJ-1304W jest wyposażony w opatentowaną technologię druku falą z inteligentnym przeplotem. Przypomnijmy. Tradycyjna metoda druku wielkoformatowego polega na nakładaniu z każdym przebiegiem karetki kolejnych pasów. To rozwiązanie ma wadę. W momencie gdy ploter pozbawiony Intelligent Interweaving jest niedokładnie skalibrowany, często uzyskujemy efekt paskowania.

„Technologia Intelligent Interweaving to więcej niż fale lub przeploty” - mówi dyrektor Mutoh Europe, Arthur Vanhoutte. „Dzięki Intelligent Interweaving, jesteśmy jedynym producentem drukarek wielkoformatowych dostarczającym początkującym i profesjonalistom niespotykany komfort użytkowania plotera” - dodaje.

„Sprzedawcy konkurencyjnych ploterów olśniewają potencjalnych klientów najwyższymi rozdzielczościami i bezużytecznymi prędkościami maksymalnymi. Jest to błędna droga” - tłumaczy Paweł Stania z działu marketing firmy Atrium. „Chodzi o to, aby operator plotera mógł wydrukować zlecenie w najniżej, akceptowanej dla danej grafiki rozdzielczości w jak najkrótszym czasie, eliminując ripowanie i druk w zawyżonych rozdzielczościach. Korzyści dla tak pracującej drukarni widać gołym okiem.” - kończy Paweł Stania.

Druk falą z przeplotem został wielokrotnie nagradzany na różnych imprezach branżowych w kraju i za granicą. Zdobył m.in. Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich. Uzyskał także wysoką ocenę amerykańskiego, niezależnego instytutu FLAAR. I co najważniejsze zdobył uznanie rynku – mniej doświadczonych użytkowników jak i profesjonalistów.

Technologia – ciąg dalszy
Ploter Mutoh VJ-1304W wyposażony jest w 1440-dyszową głowicę piezo. Głowica ta umożliwia druk zmienną kroplą (ang. Vardot). Dzięki oprogramowaniu sterującemu mamy możliwość niezależnej regulacji wielkości kropel wychodzących z poszczególnych dysz. Wielkość kropli jest automatycznie zmieniana w zależności od drukowanej grafiki, np. inna kombinacja rozmiarów do jednolitych obszarów czyli tzw. apli, inna do detali a jeszcze inna dla przejść tonalnych czyli gradientów. Idea jest podobna jak przy „technice” malowania pokoju. Duże jednolite obszary zamalowujemy wałkiem co jest ekonomiczniejsze i zajmuje mniej czasu, natomiast detale małym pędzelkiem.

Mutoh ValueJet 1304W osiąga produkcyjną prędkość zadruku bez paskowania 14 m2/h. Urządzenie drukuje z maksymalną jakością 1440 x 1440 dpi, jednakże rozdzielczość 540 x 720 dpi daje już bardzo zadowalające efekty i wyśmienitą jakość.

Atrament wodny!
Używany przez VJ-1304 ekologiczny atrament wodny nie zawiera lotnych związków organicznych (ang. VOC) przez co nie wydziela żadnych zapachów a druk może odbywać się nawet w pomieszczeniach biurowych nie wyposażonych w dodatkowe systemy wentylacyjne.

Atrament ten charakteryzuje się bardzo szerokim gamutem barw. Grafika cechuję się znakomitymi kolorami i ostrymi krawędziami przez co wydruki z plotera VJ-1304W przeznaczone są do oglądania nawet z bardzo bliskiej odległości. Wydruki idealnie nadają się do długookresowych aplikacji wewnętrznych oraz krótkookresowych aplikacji zewnętrznych.

Tak więc nowy ploter Mutoh ValueJet 1340W przeznaczony jest do druku nisko i średnio nakładowych grafik do wnętrz, takich jak: plakaty, banery, backlighty, grafiki POS, naklejki, fotografie, powiększenia, panoramy, reprodukcje obrazów itd. Dzięki w 100% ekologicznemu atramentowi i perfekcyjnej jakości zadruku rozszerzy on możliwości nie jednego studio foto czy agencji reklamowej!

Wyłącznym dystrybutorem ploterów Mutoh w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium
www.atrium.com.pl


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: atrium

(ATRIUM Centrum Ploterowe sp. z o.o.)

atrium o sobie:

W maju 1993 roku powstała firma - Atrium Centrum Ploterowe. Od początku działalności, jest czołowym dostawcą maszyn i materiałów do druku wielkoformatowego.

Atrium jest wyłącznym dystrybutorem japońskich ploterów MUTOH a także takich marek jak EFI, SUMMA, NEOLT, ONYX i wiele innych.

Obecnie Atrium zatrudnia ponad 100 pracowników w całym kraju. Główna siedziba firmy znajduje się w Opolu. Do dyspozycji naszych klientów pozostają także oddziały: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764