logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy (stary) zarząd Grupy Roboczej Public Relations w IAB Polska

  PR 22.11.2021, przeczytano 425 razy

Grupa Robocza Public Relations w IAB Polska wybrała prezydium na kolejną kadencję. Po raz kolejny szefową Grupy została Joanna Berlińska z Lightscape, która funkcję pełni od marca 2021 r., a jej zastępczynią Justyna Oracz z Fantasyexpo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-%28stary%29-zarzad-grupy-roboczej-public-relations-w-iab-polska,393862,artykul.html

Grupa Robocza Public Relations powstała w kwietniu 2019 r. Jej celem jest definiowanie roli public relations w zdigitalizowanym świecie. Członkowie Grupy tworzą liczne publikacje i opracowania, uczestniczą w webinarach i konferencjach, skupiając się na tematyce digital PR czy nowych standardach mierzenia efektywności, dopasowanych do środowiska online. W roku 2020 Grupa zrealizowała pierwszą autorską konferencję HowTo, poświęconą zagadnieniom digital PR. Grupa prowadzi także stałe rubryki w mediach marketingowych.  Członkami Grupy są eksperci w dziedzinie public relations reprezentujący zarówno agencje jak i ich klientów.

Joanna Berlińska jest założycielką i współwłaścicielką agencji marketingowej Lightscape, specjalizującej się w działaniach digital PR. Ekspertka w dziedzinie komunikacji marketingowej i wizerunku. Wspólnie z zespołem rozwija platformę Visibly i projekt B+R skupiony na działaniach Digital PR z wykorzystaniem mechanizmów SEO. Z branżą PR związana od 2004 r. Autorka licznych artykułów z obszaru marketingu. Specjalizuje się w komunikacji marek technologicznych i finansowych. Do grona marek, z którymi współpracowała, należą m.in.: Intrum, ABB, CEDC, Grupa Inelo, Librus, Linux, Aviva, czy Manufaktura. Ukończyła Międzynarodowe stosunki gospodarcze oraz Marketing, a także studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim.

Justyna Oracz, to pełna energii i zapału manager marketingu z blisko 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Aktualnie Head of communications w Fantasyexpo, gdzie zajmuje się komunikacją zarówno projektów własnych jak i partnerów. Planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Łączy kanały i narzędzia komunikacji, by efektownie realizować cele projektów. Przygotowywała projekty komunikacyjne między innymi dla takich marek jak Sprite czy CD-Action. Od przeszło roku przynależy do IAB Polska, gdzie oprócz działań w Grupie Public Relations, pełni funkcję szefowej Grupy Gry i Esport.

Źródło: Lightscape

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764