logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy 19-calowy panoramiczny monitor Prestigio P 3190 W

  PR 25.01.2007, przeczytano 969 razy
ilustracjastrzałka

Firma Prestigio, jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w dziedzinie technologii mobilnych i odwzorowywania obrazu, wprowadza na polski rynek nowy, stylowy 19-calowy monitor panoramiczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-19-calowy-panoramiczny-monitor-prestigio-p-3190-w,5022,artykul.html

Prestigio P 3190 W
Choć wydawałoby się, że 2 cale przekątnej to niewiele, to różnica powierzchni roboczej monitora 19-calowego w stosunku do 17-calowego wynosi aż 18%. Praca na takim monitorze jest dużo bardziej komfortowa, co ma szczególne znaczenie dla osób spędzających dużą część swojego dnia pracy przy komputerze. Nowoczesny monitor typu Glare WXGA oferujący ostry wyraźny obraz z kolorami zbliżonymi do naturalnych i kontrastem 500:1 daje gwarancję wysokiej jakości obrazu. Krótki czas reakcji matrycy - 5 ms pozwala na dokładne odtworzenie ruchu nawet bardzo szybko poruszających się obiektów, bez straty na jakości obrazu. Jest to cecha bardzo przydatna dla osób wykorzystujących monitor do gier lub odtwarzania filmów.

Prestigio P 3190 W, to monitor nowej generacji gwarantujący satysfakcję zarówno podczas wykorzystania go w pracy, jak i rozrywki. Złącze DVI-I zapewnia użytkownikowi niezapomniane wrażenia najwyższej jakości obrazu cyfrowego.
Więcej informacji na stronach: www.prestigio.pl lub www.asbis.pl. Jedynym dystrybutorem produktów Prestigio na terenie Polski jest firma Asbis.
Monitor objęty jest 3 letnią międzynarodową gwarancją producenta. Cena detaliczna brutto produktu wynosi: 989 zł.

Specyfikacja produktu:
- przekątna ekranu: 19 cali
- typ ekranu: WXGA
- maksymalna rozdzielczość: 1440x900
- jasność: 300 cd/m2
- kąty widzenia: 150 stopni (w poziomie), 130 stopni (w pionie)
- wysoka jakość obrazu z kontrastem 500:1
- szybka reakcja matrycy 5 ms
- złącze DVI-I
- waga: 6,2 kg

Źródło: PRESTIGIO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764