logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy 64-bitowy upgrade dla oprogramowania Spyder5

  PR 28.10.2019, przeczytano 250 razy

Obecnie zarówno system Windows, jak i Mac obsługują programy 32-bitowe i 64-bitowe. Użytkownicy Apple muszą jednak przygotować się na zmianę, ponieważ wraz z wprowadzeniem systemu operacyjnego Catalina macOS 10.15 aplikacje 32-bitowe przestaną być obsługiwane. Nic nie zmienia się dla posiadaczy produktów z rodziny SpyderX, ponieważ ta wersja oprogramowania współpracuje już z aplikacjami 64-bitowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-64-bitowy-upgrade-dla-oprogramowania-spyder5,384505,artykul.html

Na czym polega różnica?

Mówiąc w skrócie, na przepustowości i sposobie zarządzania pamięcią. Potrzeby sprzętowe Spyder są jednak na tyle niewielkie, że w kwestii wydajności zmiana pozostanie niezauważalna.

A co z oprogramowaniem Spyder5?

Aby przygotować użytkowników Spyder5 na upgrade systemu operacyjnego Apple, Datacolor stworzył upgrade oprogramowania, który będzie dostępny do pobrania za darmo od 15 października tego roku.

Jakie korzyści daje upgrade?

Czy Spyder5 będzie działał szybciej z nowym 64-bitowym oprogramowaniem? Nie. Czas trwania kalibracji zależy w dużej mierze od czujnika, a profil generowany jest natychmiast, dlatego architektura oprogramowania nie wpływa na prędkość całego procesu. Korzyścią, jaką przynosi upgrade, jest zapewnienie kompatybilności.

Jak można przyspieszyć proces kalibracji?

Aby wyraźnie przyspieszyć kalibrację, radzimy zmienić kalibrator na najnowszy model SpyderX. Pozwoli to nie tylko skrócić czas trwania kalibracji z 5-6 minut do poniżej 1 minuty, ale również znacznie zwiększyć jej dokładność, zwłaszcza w przypadku nowszych technologii obrazowania.

Źródło: Alstor

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764