logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Account Director w Saatchi & Saatchi IS

  PR 26.02.2018, przeczytano 399 razy

Po 8 latach w strukturach Agencji, Radosław Frydlewicz awansuje na stanowisko Account Directora. Raportować będzie bezpośrednio do Krzysztofa Szymczaka, CoMD Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-account-director-w-saatchi-and-saatchi-is,35583,artykul.html

Radosław Frydlewicz odpowiada za koordynację projektów oraz współudział w rozwoju strategii marketingowej jednego z kluczowych klientów agencji - Visa.

Frydlewicz posiada kompetencje w obszarze marketingu zintegrowanego, ATL, BTL oraz digital. Ma na swoim koncie nagrody w konkursach Effie i Golden Arrow.

Wcześniej w ramach struktur agencji współpracował z Carrefour Polska, Maspex Wadowice (Tymbark). Poprzednio związany był z Momentum Worldwide, gdzie realizował projekty m.in. dla Nestlé (NESCAFÉ), General Motors (Opel, Chevrolet),UPS, V&S Luksusowa.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

www.saatchi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Światowy lider w dziedzinie przetwarzania obrazu – Lexmark, ogłosił dziś, że otrzymał certyfikat ISO 20243, stając się jedynym producentem drukarek na świecie ze standardem bezpieczeństwa łańcucha dostaw, który gwarantuje najlepszą jakość i trwałość produktów technologicznych.
Chupa Chups z kampanią Gumy Balonowej
Wystartowała nowa kampania Perfetti van Melle promująca linię gum balonowych Chupa Chups. Za kreację oraz zakup mediów w kampanii odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Billennium nowym klientem PR Calling
Billennium, polska spółka, oferująca usługi IT oraz rozwiązania dla biznesu, dołączyła do grona klientów PR Calling. Agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym m.in. za działania media relations, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli klienta (również na platformie LinkedIn) oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.
Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB
6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach...
PGE ogłosiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi planuje współpracować przez najbliższe 18 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764