logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Ambasador marki Crock-Pot w Polsce

  PR 23.07.2019, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka

Crock-Pot, producent wysokiej jakości wolnowarów, pionier i lider w kategorii urządzeń do wolnego gotowania, rozpoczyna współpracę z Janem Kuroniem – kucharzem znanym z przywiązania do tradycyjnych polskich smaków oraz zamiłowania do sezonowych produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-ambasador-marki-crock-pot-w-polsce,383340,artykul.html

Jan Kuroń, Ambasador marki Crock-Pot w Polsce, pochodzi z rodziny o bogatych tradycjach kulinarnych. Jak sam mówi – gotuje, odkąd pamięta. Swoje umiejętności doskonalił w prestiżowej szkole kulinarnej Le Cordon Bleu w Londynie. Doświadczenie zdobywał pracując w uznanych restauracjach w Polsce, we Włoszech, Hiszpanii i Portugalii. Jest autorem książki „Sprytna kuchnia, czyli kulinarna ekonomia”. Regularnie występuje w mediach w roli eksperta kulinarnego. Chętnie sięga po polskie produkty, a ich sezonowość traktuje jako niezwykłe dobrodziejstwo. W jego kuchni nie ma miejsca na półśrodki – wierzy w uczciwe przepisy, najlepszej jakości produkty i esencję smaku doprawioną sercem kucharza.

- Wybór był oczywisty. Postanowiłem podjąć współpracę z marką Crock-Pot, ponieważ jest ona pionierem i liderem wśród producentów wolnowarów. A ja, jako kucharz, nie wyobrażam sobie pracy z produktami i urządzeniami, których jakość jest dyskusyjna. To kwestia zaufania, na które pracowały pokolenia. Jednak głównym powodem była sama idea slow cookingu. To filozofia gotowania, która jest mi niezmierne bliska, a której grupa miłośników w Polsce z każdym dniem się zwiększa. Marka Crock-Pot na całym świecie jest synonimem wolnowaru. Wybór zatem mógł być tylko jeden. – komentuje Jan Kuroń, Ambasador marki Crock-Pot

W trakcie współpracy z marką Crock-Pot Jan Kuroń będzie szerzył ideę slow cookingu – współczesnego kulinarnego trendu, który opiera się na wolnym gotowaniu w temperaturze nieprzekraczającej 100 stopni Celsjusza. Slow cooking to także synonim zdrowego, smacznego i oszczędnego gotowania – wolnowary Crock-Pot są zatem stworzone dla osób, które pragną jeść zdrowo i bez zbędnego pośpiechu. Dzięki wykorzystywanej temperaturze, potrawy przygotowywane w wolnowarach są bardzo aromatyczne, soczyste i zachowują więcej wartości odżywczych niż przy tradycyjnej obróbce termicznej, a intuicyjna obsługa sprawia, że gotowanie w nich jest niezwykle proste. Potrawa przygotowywana w wolnowarze przygotowuje się sama, bez nadzoru. Zaoszczędzone godziny gotowania możemy poświęcić na czas dla rodziny, spotkania z przyjaciółmi czy rozwijanie swojego hobby.

- Ta metoda gotowania świetnie sprawdza w przypadku, gdy dbamy o zdrowy tryb życia i prawidłowe odżywianie. Jest też pomocna w przygotowywaniu potraw wymagających długiego i mozolnego duszenia. Łączenie produktów w wolnowarach Crock-Pot jest też niezwykle proste. Wystarczy umieścić wszystkie składniki w misie urządzenia, nastawić program i… to tyle. W trakcie użytkowania wolnowaru szybko i intuicyjnie zaobserwujemy, że niektóre produkty zachowują się trochę inaczej od pozostałych. Warzywa np. gotują się wolniej niż mięso, dlatego warto umieścić je na dnie naczynia, a na nie położyć mięso. – dodaje Jan Kuroń, Ambasador marki Crock-Pot

Ambasador marki Crock-Pot, jako miłośnik dań tradycyjnych, przedstawi wiele przepisów w wersji długo gotowanej na znane i lubiane przez Polaków potrawy. W ramach rozpoczętej współpracy możemy liczyć na szereg przepisów, które zadowolą zarówno wielbicieli mięs, jak i fanów dań wegetariańskich czy nawet wegańskich. Zapraszamy na oficjalną stronę, na której znajduje się aktualizowana na bieżąco baza z kilkuset przepisami na dania z wolnowaru. Odnajdziemy tam propozycje na zupy, sosy, dania główne czy desery – również na nadchodzący letni sezon. Zapraszamy do regularnego odwiedzania profilu marki w social mediach.

Źródło: Crock Pot

www.crockpot.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764