logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy aparat Coolpix S7c firmy Nikon

  PR 27.08.2006, przeczytano 814 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon Corporation wprowadza na rynek nowy model — COOLPIX S7c. Ten zaawansowany, smukły aparat oferuje świetny wygląd i wspaniałą wydajność w obudowie o niewielkich rozmiarach. Gwarantuje jednocześnie zalety funkcji redukcji wibracji i innych innowacji umożliwiających korekcję zdjęć w aparacie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-aparat-coolpix-s7c-firmy-nikon,4359,artykul.html

Dzięki połączeniu rozdzielczości 7,1 mln efektywnych pikseli z obiektywem Nikkor z zoomem o zakresie ogniskowych od 35 do 105 mm (odpowiednik dla formatu 35 mm) aparat COOLPIX S7c umożliwia wykonywanie wszelkiego rodzaju zdjęć — od szerokokątnych ujęć krajobrazowych po ciasne kadry portretowe. Fotografie są wyjątkowo ostre i pełne naturalnych kolorów. Duży, jasny monitor LCD o przekątnej 3 cali, cechujący się szerokim kątem oglądania 170 stopni, umożliwia płynne komponowanie ujęć i zapewnia wysoką jakość odtwarzania zdjęć. Funkcje redukcji wibracji w modelu COOLPIX S7c zapewniają kompensację drgań aparatu i poruszających się obiektów w celu uzyskania ostrych, wyraźnych zdjęć. Tryb wysokiej czułości dobiera optymalne ustawienie aż do poziomu ISO 1600 podczas fotografowania szybko poruszających się obiektów i wykonywania zdjęć przy słabszym świetle.

W elegancki korpus aparatu wbudowano antenę Wi-Fi, która umożliwia natychmiastowe, bezprzewodowe wysyłanie zdjęć do komputera. Dostępny jest również tryb bezprzewodowego fotografowania, w którym każde zdjęcie zostaje przesłane do komputera natychmiast po jego wykonaniu. Ponadto możliwe jest bezprzewodowe drukowanie na drukarce zgodnej ze standardem PictBridge*. Aparat COOLPIX S7c jest zgodny z zupełnie nową usługą COOLPIX CONNECT firmy Nikon, dzięki której zrobione zdjęcia można wysłać do znajomych na całym świecie w ciągu kilku sekund — całkowicie bezpłatnie. Wystarczy zrobić zdjęcia, wybrać odbiorców z listy adresów w aparacie, a następnie wysłać do nich fotografie poprzez wbudowaną antenę Wi-Fi do lokalnej sieci bezprzewodowej.

Aparat COOLPIX S7c został wyposażony również w wygodny przycisk do portretu, który służy jako skrót do trzech unikalnych innowacji opracowanych w firmie Nikon. Są to: funkcja „Priorytet autofokusa – twarz”***, która automatycznie wykrywa twarze osób i ustawia na nich ostrość, dzięki czemu powstają ostre portrety; funkcja redukcji efektu czerwonych oczu w aparacie umożliwiająca usunięcie niepożądanego efektu czerwonych oczu, oraz funkcja D-Lighting służąca do ratowania niedoświetlonych zdjęć lub ujęć zrobionych przy nadmiernym oświetleniu za obiektem.

Aparat COOLPIX S7c oferuje też wbudowaną funkcję Pictmotion, która pozwala użytkownikowi stworzyć swój własny pokaz multimedialny. Wystarczy wybrać swoje ulubione zdjęcia i filmy, połączyć je z ulubioną muzyką oraz wybrać styl pokazu gotowy w aparacie, a sam aparat COOLPIX S7c połączy te elementy automatycznie w pełen dynamiki pokaz audiowizualny. zapewni on wszystkim rozrywkę, gdy zostanie pokazany na olbrzymim wbudowanym ekranie LCD. COOLPIX S7c posiada również nową funkcję animacji poklatkowej, która z kolejnych zdjęć tworzy profesjonalnie wyglądający film animowany.

Do aparatu dołączono przydatną stację dokującą COOL-STATION MV-15, która umożliwia ładowanie baterii bez ich wyjmowania. Stacja dokująca jest wyposażona w port USB oraz złącze umożliwiające szybkie podłączenie do telewizora. W zestawie znajduje się także przystawka dokująca PV-11, która daje możliwość natychmiastowego połączenia z drukarkami zgodnymi ze standardem ImageLink.

Dzięki aparatowi COOLPIX S7c wykonywanie fotografii o wysokiej jakości w każdej sytuacji jest bardzo łatwe. Wystarczy wybrać jeden z 15 programów tematycznych, który jest najbardziej odpowiedni do danej sytuacji, a aparat automatycznie dostosuje ustawienia w zależności od aktualnych warunków.

Najnowocześniejsza technologia zastosowana w modelu COOLPIX S7c ułatwia wykonywanie znakomitych fotografii w każdych warunkach i natychmiastowe dzielenie się nimi ze znajomymi na całym świecie.


* Bezprzewodowe drukowanie zdjęć wymaga dostępnego osobno adaptera PD-10.
*** W niektórych warunkach fotografowania funkcja rozpoznawania twarzy może działać w ograniczony sposób.

Dostępność w sprzedaży: Ten aparat pojawi się w sprzedaży we wrześniu 2006 roku w Europie.

Uwaga: Dane techniczne, wygląd, nazwa produktu, standardowe wyposażenie i dokładna data wprowadzenia do sprzedaży mogą być różne w różnych krajach.

Źrodło: Nikon Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764