logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy aparat Sony Alpha 37 z uchylnym ekranem LCD

  PR 17.05.2012, przeczytano 6038 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony wprowadza do oferty kolejny aparat oparty na technologii półprzezroczystego lustra (Translucent Mirror Technology). Lekki i łatwy w użyciu model SLT-A37 kusi atrakcyjną ceną, wysoką jakością obrazu, wymienną optyką i bogactwem twórczych możliwości. Znakomicie nadaje się dla osób, którym nie wystarczają już możliwości automatycznego aparatu kompaktowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-aparat-sony-alpha-37-z-uchylnym-ekranem-lcd,15560,artykul.html

Opracowana przez Sony technologia półprzezroczystego lustra (Translucent Mirror Technology) ma szereg istotnych zalet, do których należy szybkość zdjęć, ciągłość działania automatyki ostrości opartej na wykrywaniu fazy i ciągłość podglądu obrazu na żywo nawet w czasie nagrywania filmu Full HD (50i/25p). Dokładny, 15-polowy autofokus z trzema czujnikami krzyżowymi umożliwia śledzenie ostrości w celu utrzymywania jej na twarzach lub szybko poruszających się obiektach. W rezultacie aparat pozwala na uchwycenie dramatyzmu i piękna każdej niepowtarzalnej chwili, zarówno w sporcie, jak i w życiu rodzinnym.

Dzięki technologii półprzezroczystego lustra aparat α37 może utrwalić trwającą mgnienie oka akcję na serii ostrych zdjęć. Tryb priorytetu zdjęć seryjnych Tele-zoom powiększa środkowy fragment obrazu z przetwornika, umożliwiając wykonanie serii wyraźnych i szczegółowych zdjęć w tempie do 7 klatek na sekundę — nawet gdy główny obiekt pozostaje w ruchu.

Komponowanie ujęć i nastawianie ostrości przy użyciu pokrywającego 100% kadru elektronicznego wizjera Tru-Finder to prawdziwa przyjemność. Cechuje się on dużym kontrastem i ma 1,44 mln punktów rozdzielczości. Czystość i szczegółowość obrazu są takie same jak w niedawno wprowadzonym modelu SLT-A57. Co więcej, specjalny tryb ułatwia korzystanie z wizjera osobom noszącym okulary.

Nowy aparat pozwala z łatwością osiągnąć profesjonalny wygląd zdjęć. Efekty zmian ekspozycji i innych ustawień obrazu można podglądać w czasie rzeczywistym w wizjerze Tru-Finder lub na uchylnym ekranie Clear Photo LCD 6,7 cm (2,7").

Dzięki aparatowi α37 nawet początkujący fotografowie bez wysiłku uzyskają udane zdjęcia portretowe. Tryb automatycznego komponowania portretów samoczynnie określa położenie fotografowanej osoby i kadruje scenę zgodnie z regułą trójpodziału, zapewniając w rezultacie pięknie skomponowane zdjęcia portretowe o dużej rozdzielczości. Technologia By Pixel Super Resolution gwarantuje z kolei, że liczba pikseli w skadrowanym i powiększonym portrecie nie ulega zmniejszeniu.

Fotografowanie w zbliżeniu wymagało dotychczas zapakowania do torby mocniejszego obiektywu. Obecnie można jednak skorzystać z funkcji 2x Clear Image Zoom, która podwaja efektywny zoom obiektywu. W takim przypadku o zachowanie znakomitej szczegółowości obrazu oraz wysokiej jakości przejść tonalnych i faktur zadba unikatowa technologia Sony By Pixel Super Resolution. W efekcie, na urlopie i przy codziennym fotografowaniu można korzystać z powiększonej ogniskowej, nie nosząc dodatkowego sprzętu.

Zastosowany w aparacie α37 16,1-megapikselowy przetwornik obrazu Exmor APS HD CMOS rejestruje szczegółowe zdjęcia oraz filmy Full HD z minimalną ilością szumów. Jego połączenie z najnowszym procesorem obrazu Sony BIONZ rozszerza zakres czułości do ISO 100 — 16 000, a przez to zwiększa możliwości wykonywania nastrojowych zdjęć bez lampy błyskowej. Tak jak we wszystkich pozostałych aparatach α SLT, wewnętrzny stabilizator obrazu SteadyShot INSIDE współpracuje ze wszystkimi obiektywami z mocowaniem typu A i kompensuje skutki mimowolnych drgań ręki, pozwalając na wydłużenie czasu otwarcia czasu migawki nawet o 4 stopnie EV i uzyskanie wyraźniejszych obrazów.

Użytkownik aparatu α37 nie musi głowić się nad doborem właściwych parametrów ujęcia: w trybie zaawansowanej automatyki (Superior Auto) urządzenie inteligentnie rozpoznaje szeroki wachlarz scen i obiektów, a następnie wybiera właściwą ekspozycję i inne ustawienia.

Uniwersalnym uzupełnieniem modelu α37 będzie nowy, nieduży teleobiektyw zmiennoogniskowy SAL18135, który dzięki blisko 8-krotnemu zoomowi znakomicie nadaje się do codziennego fotografowania. Konstrukcja z silnikiem SAM gwarantuje płynne, szybkie i ciche działanie automatyki ostrości, a funkcja bezpośredniej ręcznej regulacji ostrości pozwala na precyzyjne korygowanie ostrości.

Stylowym i praktycznym uzupełnieniem aparatu α37 będzie dopasowany futerał oraz inne akcesoria, takie jak półsztywny ochraniacz ekranu LCD PCK-LM11. Aktywnie fotografującym można polecić zestaw akcesoriów ACC-FW1A. W jego skład wchodzi zapasowy akumulator NP-FW50 oraz miniaturowa, uniwersalna torba podróżna LCS-AMB, która chroni aparat, umożliwiając przy tym szybki dostęp.

Nowy aparat Sony z półprzezroczystym lustrem SLT-A37 będzie dostępny w Polsce od czerwca 2012 r.

Źródło: Sony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764