logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy business development manager w Walk

  PR 15.01.2016, przeczytano 557 razy

Do zespołu WALK Events dołączył Przemysław Kurdziel. W agencji objął stanowisko business development managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-business-development-manager-w-walk,27084,artykul.html

Do obowiązków Kurdziela należy rozwój i pozyskanie nowych klientów oraz realizacja planów sprzedażowych.

Przez ostatnie 2,5 roku Przemysław Kurdziel związany był z agencją eventową Perfectto, w której pracował jako new business director, z powodzeniem realizując projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak Deloitte, HUSH Warsaw, McKinsey & Company, Novartis, a także odpowiadając za rozwój biznesu i realizację strategii marketingowej instytucji. Wcześniej przez ponad 4 lata związany był z działem marketingu firmy doradczej EY (dawniej Ernst & Young).

Źródło: WALK Events

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cała Polska po sąsiedzku w nowej kampanii OLX
Przesyłki OLX - cała Polska po sąsiedzku. Tak brzmi hasło nowej kampanii serwisu OLX.  Spoty są pierwszą odsłoną rocznej platformy komunikacji usługi przesyłek.
Festiwaldruku.pl 2021 - coraz więcej wystawców wrześniowych targów
Grono wystawców wrześniowych targów stale się powiększa, a dołączające firmy z niecierpliwością czekają na możliwość zaprezentowania swojej oferty. TOP dostawcy branży druku i reklamy spotkają się na targach reklamy 15-16 września 2021 r. w EXPO XXI Warszawa.
Agencja M&CC realizuje kampanię edukacyjną Czas Na Wzrok
Pod hasłem #SuperMocOkularów wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i ograniczenie liczby odpadów niepoddawanych recyklingowi. Kampania została zainicjowana przez Grupę Essilor, a za działania komunikacyjne odpowiada agencja M&CC.
Black Energy drink powraca
Po dłuższej przerwie FoodCare, producent napoju energetycznego Black Energy, powraca z podwójną siłą w nowej kampanii promocyjnej. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Kasztelan znów się dzieli – nowym spotem i loterią podkapslową
Majówka i start sezonu grillowego coraz bliżej! Ruszyła właśnie ogólnopolska loteria marki Kasztelan. Loterię wspierać będzie kolejna odsłona pełnej humoru reklamy telewizyjnej, w której Kasztelan przeniesie widzów na jedyną w swoim rodzaju grillową biesiadę.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764