logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy business development manager w Walk

  PR 15.01.2016, przeczytano 544 razy

Do zespołu WALK Events dołączył Przemysław Kurdziel. W agencji objął stanowisko business development managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-business-development-manager-w-walk,27084,artykul.html

Do obowiązków Kurdziela należy rozwój i pozyskanie nowych klientów oraz realizacja planów sprzedażowych.

Przez ostatnie 2,5 roku Przemysław Kurdziel związany był z agencją eventową Perfectto, w której pracował jako new business director, z powodzeniem realizując projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak Deloitte, HUSH Warsaw, McKinsey & Company, Novartis, a także odpowiadając za rozwój biznesu i realizację strategii marketingowej instytucji. Wcześniej przez ponad 4 lata związany był z działem marketingu firmy doradczej EY (dawniej Ernst & Young).

Źródło: WALK Events

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
Sens pracy w kampanii PZU
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764