logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Chief Revenue Officer w Selectivv

  PR 02.03.2021, przeczytano 309 razy

Selectivv, wiodący dostawca usług reklamowych i badawczych (w oparciu o dane mobilne i lokalizacyjne), z przyjemnością informuje, że Paweł Olechowski dołączył do zespołu jako Chief Revenue Officer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-chief-revenue-officer-w-selectivv,390432,artykul.html

Paweł ma ponad 25-letnie doświadczenie w sprzedaży i business development. Przez ostatnie 4 lata pracował w Adform A/S jako Dyrektor Sprzedaży, rozwijając współpracę z klientami końcowymi i ich domami mediowymi w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Przed Adform pracował w IDC, międzynarodowej firmie badawczej, jako starszy kierownik sprzedaży na Europę Środkową i Południowo-Wschodnią. Paweł jest absolwentem York University i posiada tytuł MBA z Schulich School of Business w Toronto.

Jednym z kluczowych czynników wyboru Pawła na stanowisko Chief Revenue Officer w Selectivv było jego duże doświadczenie w sprzedaży i business development w regionie CEE. Jest to zgodne ze strategią międzynarodowej ekspansji firmy Selectivv.

Jako Chief Revenue Officer, Paweł będzie zarządzał pracą zespołów sprzedażowych na rynek krajowy i zagraniczny oraz działami campaign management i marketingu, w celu zwiększenia sprzedaży i dostarczenia najlepszych kampanii marketingowych i badań opartych na danych Selectivv.

Avi Magid, założyciel i co-CEO Selectivv, skomentował: - Cieszymy się, że Paweł dołączył do Selectivv w ważnym momencie rozwoju firmy. Ma bogate doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu zespołów, co będzie kluczowe dla ekspansji Selectivv. Czekamy na przyjęcie większej liczby nowych członków zespołu w nadchodzących miesiącach i zwiększenie naszej obecności na arenie międzynarodowej. Podczas gdy rynek krajowy pozostaje dla nas najważniejszy, chcielibyśmy jednocześnie rozwijając naszą sprzedaż międzynarodową do poziomu około 50% całości biznesu Selectivv. Zarówno dzięki doświadczeniu Pawła, jak i nowym inwestycjom, mamy nadzieję na przekroczenie tego progu.

Paweł Olechowski, CRO w Selectivv, dodał: - Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do Selectivv i zbliżyć się do praktycznej części marketingu i reklamy dla naszych klientów. Moim celem jest zwiększenie synergii między kluczowymi działami firmy i prowadzenie międzynarodowej ekspansji sprzedaży. Niezależnie od rynku, Selectivv to idealne miejsce, aby wykorzystać synergię danych do celów marketingowych i badawczych.

Jako zespół Selectivv cieszymy się z podjętej współpracy i życzymy Pawłowi wszystkiego najlepszego w nowej roli.

Źródło: Selectivv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
Design Thinking w Centrum Janki: bezpłatne szkolenie
Już 8 października w Centrum Janki odbędą się bezpłatne warsztaty Design Thinking. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać kompetencje przyszłości i poznać innowacyjną metodę projektowania rozwiązań, zyskującą popularność na całym świecie. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję nabyć umiejętności przydatne zarówno w życiu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764