logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Chief Revenue Officer w Selectivv

  PR 02.03.2021, przeczytano 281 razy

Selectivv, wiodący dostawca usług reklamowych i badawczych (w oparciu o dane mobilne i lokalizacyjne), z przyjemnością informuje, że Paweł Olechowski dołączył do zespołu jako Chief Revenue Officer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-chief-revenue-officer-w-selectivv,390432,artykul.html

Paweł ma ponad 25-letnie doświadczenie w sprzedaży i business development. Przez ostatnie 4 lata pracował w Adform A/S jako Dyrektor Sprzedaży, rozwijając współpracę z klientami końcowymi i ich domami mediowymi w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Przed Adform pracował w IDC, międzynarodowej firmie badawczej, jako starszy kierownik sprzedaży na Europę Środkową i Południowo-Wschodnią. Paweł jest absolwentem York University i posiada tytuł MBA z Schulich School of Business w Toronto.

Jednym z kluczowych czynników wyboru Pawła na stanowisko Chief Revenue Officer w Selectivv było jego duże doświadczenie w sprzedaży i business development w regionie CEE. Jest to zgodne ze strategią międzynarodowej ekspansji firmy Selectivv.

Jako Chief Revenue Officer, Paweł będzie zarządzał pracą zespołów sprzedażowych na rynek krajowy i zagraniczny oraz działami campaign management i marketingu, w celu zwiększenia sprzedaży i dostarczenia najlepszych kampanii marketingowych i badań opartych na danych Selectivv.

Avi Magid, założyciel i co-CEO Selectivv, skomentował: - Cieszymy się, że Paweł dołączył do Selectivv w ważnym momencie rozwoju firmy. Ma bogate doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu zespołów, co będzie kluczowe dla ekspansji Selectivv. Czekamy na przyjęcie większej liczby nowych członków zespołu w nadchodzących miesiącach i zwiększenie naszej obecności na arenie międzynarodowej. Podczas gdy rynek krajowy pozostaje dla nas najważniejszy, chcielibyśmy jednocześnie rozwijając naszą sprzedaż międzynarodową do poziomu około 50% całości biznesu Selectivv. Zarówno dzięki doświadczeniu Pawła, jak i nowym inwestycjom, mamy nadzieję na przekroczenie tego progu.

Paweł Olechowski, CRO w Selectivv, dodał: - Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do Selectivv i zbliżyć się do praktycznej części marketingu i reklamy dla naszych klientów. Moim celem jest zwiększenie synergii między kluczowymi działami firmy i prowadzenie międzynarodowej ekspansji sprzedaży. Niezależnie od rynku, Selectivv to idealne miejsce, aby wykorzystać synergię danych do celów marketingowych i badawczych.

Jako zespół Selectivv cieszymy się z podjętej współpracy i życzymy Pawłowi wszystkiego najlepszego w nowej roli.

Źródło: Selectivv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764