logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Chief Technology Officer w Publicis Groupe

  PR 21.02.2024, przeczytano 758 razy
ilustracja

Marek Lenz objął nowo utworzone stanowisko Chief Technology Officera w Publicis Groupe. W tej roli odpowiadał będzie za rozwój wewnętrznych systemów i narzędzi służących automatyzacji i optymalizacji pracy, a także tworzenie oraz udoskonalanie usług i produktów technologicznych oferowanych Klientom Grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-chief-technology-officer-w-publicis-groupe,403186,artykul.html

Marek Lenz, jako CTO Publicis Groupe, będzie zarządzał kilkudziesięcioosobowym zespołem ekspertów zajmujących się rozwojem wewnętrznej infrastruktury technologicznej Grupy, obejmującej między innymi systemy mediowe i finansowe oraz doskonaleniem narzędzi i usług wspierających transformację technologiczną i digitalową klientów, w tym wszystkich produktów z obszaru Business Intelligence, służących do gromadzenia, analizy i prezentacji danych.

- Chcemy być niekwestionowanym liderem rewolucji technologicznej w branży marketingowej. Przyspieszamy więc zdecydowanie proces rozwoju inteligentych systemów do optymalizacji i automatyzacji pracy, podnoszących efektywność działania naszej organizacji. Równocześnie inwestujemy w doskonalenie i rozbudowę portfolio usług oraz produktów technologicznych, które wspierają klientów w transformacji ich biznesu – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich oraz dodaje – Marek Lenz, który będzie przewodził tej zmianie, ma ponad 25 – letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach IT w bankowości, ubezpieczeniach i telekomunikacji, czyli sektorach zbudowanych na zaawansowanych systemach technologicznych. Jestem pewien, że jego wiedza zdobyta w tak progresywnych branżach, w połączeniu z naszą ekspertyzą i znajomością wyzwań biznesowych Klientów, gwarantują sukces transformacji technologicznej, którą realizujemy.

Marek Lenz będzie raportował bezpośrednio do Piotra Piętki i ściśle współpracował z szefami wszystkich Agencji oraz obszarów kompetencyjnych grupy, a także ekspertami zajmującymi się sztuczną inteligencją i narzędziami marketingowymi w całej organizacji.

- Innowacyjne technologie inspirują i zmieniają branżę marketingową od lat, ale obecne tempo adaptacji nowych technologii w tym sektorze jest naprawdę imponujące i cieszę się, że dołączam do grupy, która ma nie tylko wielkie ambicje w tym obszarze, ale także, jak na lidera przystało, konkretne plany przełomowych wdrożeń, czego najlepszym przykładem jest autorskie rozwiązanie z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji - CoreAI – mówi Marek Lenz, Chief Technology Officer w Publicis Groupe i dodaje – Budowanie strategii technologiczej w komunikacji marketingowej i sprzedaży jest dla mnie fascynującym, nowym wyzwaniem. Już wkrótce nasze kolejne rozwiązania i narzędzia z kategorii AdTech, MarTech, czy Business Intelligence trafią do klientów, a dzięki udoskonalaniu wewnętrznej infrastruktury IT będziemy działać jeszcze efektywniej biznesowo.

Marek Lenz posiada ponad 25 – letnie doświadczenie w obszarze IT, które budował na stanowiskach kierowniczych w sektorze bankowym, ubezpieczeniowym i telekomunikacyjnym. Ostatnio na stanowisku Chief Information Officera w Allianz Polska. W latach 2018-2021 pracował w banku Pekao S.A. gdzie pełnił nadzór nad Centrum IT. Wcześniej w latach 2014-2018 zarządzał Departamentem Infrastruktury IT w mBanku, a w latach 2011-2014 pełnił funkcję CIO w AXA Polska. Posiada również wieloletnie doświadczenie w wiodących firmach konsultingowych i telekomunikacyjnych, takich jak : Accenture, Ericsson czy Nokia oraz szerokie doświadczenie międzynarodowe zdobyte na projektach wdrażanych w Chinach, RPA, Belgii, Brazylii i Włoszech. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Gdańskiej oraz studiów MBA realizowanych przez Uniwersytet of Quebec w Montrealu oraz Szkołę Główną Handlową.

Źródło: Publicis Groupe

publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grzegorz Pawlak dołączył do Newline Interactive
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki. W warszawskim Showroomie Newline udziela merytorycznego wsparcia podczas prezentacji, szkoleń i webinarów, z dużą swobodą poruszając się po zagadnieniach...
Biuro ZFPR z nowym Dyrektorem
Od 1 kwietnia br. następują zmiany personalne w Biurze Związku Firm Public Relations. Dotychczasowa Dyrektorka Katarzyna Rudzik pełni swoją funkcję do końca miesiąca, przekazując w tym czasie obowiązki nowemu Dyrektorowi Cezaremu Nowakowi.
Aleksandra Żyłkowska awansuje w Chapter1
Aleksandra Żyłkowska awansowała w strukturach poznańskiej agencji Chapter1 - przechodzi do działu strategii i obejmuje nowo utworzone stanowisko Innovation Digital Manager. Jest to związane z utworzeniem w strukturach agencji nowej komórki, która będzie skupiać się na odkrywaniu nowych możliwości technologicznych, wpisujących się w projekty agencji dla obsługiwanych klientów....
Sergii Makarchuk dołącza do zespołu polskiego oddziału Aleph
Polski oddział Aleph Group wzmacnia swoje siły w obszarze Microsoft Ads. Do zespołu biura Aleph w Warszawie dołącza Sergii Makarchuk, który obejmuje stanowisko Client Solutions Manager i współpracować będzie z klientami właśnie na polu kampanii Microsoft Ads. Raportować będzie do Marcina Guta, który w roli Client Partner Sales Lead jest od niedawna...
Łukasz Pytlewski obejmuje stanowisko w agencji YOTTA
Łukasz Pytlewski objął strategiczną rolę w agencji analityczno - wdrożeniowej YOTTA, należącej do Publicis Groupe. Jego zadaniem jest kierowanie projektami analitycznymi, które wspierają decyzje biznesowe klientów, rozwijają zarządzanie danymi i pomagają optymalizować strategie marketingowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764