logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Corel Painter

   13.05.2003, przeczytano 1467 razy

Do sprzedaży w USA trafiła nowa, ósma wersja programu malarskiego Corel Painter. Producent zapowiada większą wydajność oraz lepszą kompatybilność z Adobe Photoshopem. Wprowadzono ponad 400 nowych pędzli, dodano szeregu nowych narzędzi i przeprojektowano interfejs.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-corel-painter,1627,artykul.html

Wśród nowych narzędzi znajdują się m.in. Mixer pozwalający na interaktywne mieszanie i kolorów, Brush Creator - narzędzie do tworzenia własnych pędzli, Sketch Effect do tworzenia efektów rysunkowych na bazie fotografii. Poprawiona obsługa kanałów oraz zarządzanie pracą przy pomocy warstw i selekcji poprawia kompatybilność z plikami z Photoshopa.

W USA Painter 8 dostępny będzie w cenie 299 USD lub za 149 USD jako upgrade. Do upgarde-u upoważnia posiadanie poprzednich wersji programu Painter, Painter Classic lub Photoshopa w wersji 5.5, 6 lub 7. Oprogramowanie dostępne jest w wersji na PC i Maca. Z serwera firmy Corel można pobrać wersję trial na obie platformy.

Więcej informacji:
www.corel.com/painter8

Źródło: Corel

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czy ktos pamieta jeszcze czasy Fractal Design Painter? :)

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764