logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy CX Director w Spacecamp

  PR 24.08.2021, przeczytano 654 razy

Tomasz Świtała dołączył do zespołu Spacecamp na stanowisku Customer Experience Director, wzmacniając kompetencje badawcze i strategiczne z zakresu budowania pozytywnego doświadczenia klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-cx-director-w-spacecamp,392732,artykul.html

Tomasz Świtała posiada szerokie kompetencje w zakresie zarządzania customer experience globalnych marek. W Spacecamp będzie nadzorował dział User Experience oraz współpracował z Arturem Puszkiewiczem odpowiedzialnym za komórkę Customer Experience Intelligence (CXI), wspierając go w tworzeniu i implementacji innowacyjnych usług.

Nowy Customer Experience Director wnosi do agencji znajomość najnowszych rozwiązań technologicznych stosowanych w marketingu i wsparciu sprzedaży z obszarów: projektowania programów lojalnościowych, grywalizacji, oprogramowań do digital signage, predictive calling, emotion tracking, czy rozszerzonej rzeczywistości (AR). Świtała pracował dla Amazon, eBay, Reebok, SAMSUNG, Energizer, Hankook, MERCK, 4F, CEDC czy PKO, między innymi w Cheil Poland, WebInterpret oraz Nowoczesnej Firmie. Połączenie jego kompetencji z badaczami, analitykami i strategami Spacececamp wzmacnia ofertę agencji o innowacyjne rozwiązania customer-centric.

Proponowane w Spacecamp strategie budowania CX, wynikają nie tylko z podejścia data-driven, ale przede wszystkim data-informed i data-inspired. To rozszerzone pozyskiwanie danych, również z badań doświadczeń i osobistych spostrzeżeń użytkowników (data-informed – uwzględnianie elementu ludzkiego) oraz w oparciu o trendy (data-inspired). Takie podjeście pozwala na tworzenie efektywnych ekosystemów marek. Intencją wdrażania nowych technologii każdorazowo jest tworzenie środowiska przyjaznego użytkownikom, ale także markom. Spacecamp dostarcza unikalne podejście badawcze oparte na digitalowych narzędziach oraz na autorskiej metodologii Branded Customer Experience Examinator (BCXX) pozwalającej ocenić relację marki z konsumentem i sprawniej podjąć decyzje wspomagające realizację celów biznesowych.

- Mocna oferta działu CXI i UX jest kolejnym krokiem tworzenia w Spacecamp usług odpowiadających na realne potrzeby konsumentów. Badanie poziomu satysfakcji z rozwiązań dostarczanych przez markę jest niezbędnym elementem budowania doświadczeń konsumenckich realizujących cele biznesowe. Połączenie ekspertów Spacecamp z obszaru badań konsumenckich, customer experience, strategii digitalowych i komunikacyjnych umożliwia jeszcze skuteczniejsze doradztwo naszym klientom w  podejmowaniu efektywnych decyzji marketingowych, zarówno tych codziennych jak i długoterminowych – komentuje Alicja Miłuńska, managing director Spacecamp.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764