logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24

  PR 21.06.2024, przeczytano 387 razy
ilustracja

W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-cykl-od-kanalu-urbex-history-w-radiu-rmf24,404740,artykul.html

W sobotnim cyklu „Turystom wstęp wzbroniony” Łukasz Dąbrowski, Konrad Niedziułka i Jakub Stankowski, czyli twórcy popularnego kanału na YouTubie „Urbex History” przedstawią historię miejsc, do których zapuszczają się tylko nieliczni. Opowiedzą m.in. o Fukushimie, Strefie 51 w Stanach Zjednoczonych, Lunik IX – romskim osiedlu na Słowacji czy podziemiach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Z kolei w każdy czwartek przez cały dzień pojawiać się będzie cykl „Polska gorączka złota. Co kryje się pod ziemią?”. Dziennikarze wraz z geologami i zawodowymi poszukiwaczami złota co tydzień odwiedzą inny rejon Polski w poszukiwaniu cennych kamieni i minerałów, m.in. kryształu górskiego, złota, bursztynów, a nawet ropy naftowej.

Oprócz tego przez całe wakacje Radio RMF24 na bieżąco informować będzie o wszystkich najważniejszych wydarzeniach w kraju i na świecie. W „Poranku”, „Przedpołudniu” i „Popołudniu Radia RMF24” pojawią się relacje reporterów, komentarze i opinie, nie zabraknie informacji ze sportowych aren – z Niemiec, gdzie trwa Euro 2024 i z Francji, gdzie odbędą się letnie Igrzyska Olimpijskie. O 8.02 na najważniejszą „Poranną Rozmowę w RMF FM” zaproszą dziennikarze stacji. W Radiu RMF24 wysłuchać można jak zawsze pełnej, blisko półgodzinnej wersji wywiadu.

Internetowe Radio RMF24 wystartowało w marcu 2021 roku, nadaje program o profilu informacyjno-muzycznym. Stacji można słuchać na portalach www.rmfon.pl i www.rmf24.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnych RMF ON i RMF24.

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764