CRASH Mondays to nowy cykl bezpłatnych spotkań, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Misją organizatorów jest stworzenie nie tylko kolejnego ciekawego wydarzenia na mapie Krakowa, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności.
Spotkania skierowane są do freelancerów, marketingowców, PRowców, pracowników korporacji i studentów. Do każdego, kto ma chęć i zapał do zgłębiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu. W tym momencie zaplanowanych jest 12 spotkań, które będą poruszały takie tematy jak: budowanie i moderacji społeczności, aspekty prawne w marketingu, branding czy CSR. Na pierwszy ogień idzie copywriting, a w gronie prelegentów pojawią się takie osoby jak Agnieszka Starzyńska, Paweł Jarosz, Katarzyna Kałwak czy Hubert Woźniak. Pierwsza edycja odbędzie się już 6 marca w Pauza in Garden, a kolejne w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca.
W planie jest także kilkanaście warsztatów, tym razem w co drugi poniedziałek miesiąca. Pierwszy warsztat - z kreatywności - odbędzie się już 10 kwietnia.
Za CRASH Mondays odpowiadają: pomysłodawczynie spotkań Anna Ledwoń (More Bananas) i Anka Armatys (SoInteractive), a także organizatorzy Maciek Sowa (Waynet) i Kasia Wójcik (Modownik). Wszyscy od kilku lat powiązani w Krakowie z branżą kreatywną, reklamową, blogosferą czy projektami grywalizacyjnymi.
CRASH Mondays powstał ze względu na zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia w Krakowie (ale nie tylko). - Pomimo wielu cyklicznych wydarzeń jak czwartki social media, SemKRK czy BeCom, brakowało nam spotkań, na których marketing omawiany byłby w każdym jego aspekcie, przez praktyków, przekrojowo. Bez koncentrowania się na jakimś jego konkretnym wycinku. Dlatego też postawiliśmy na prelegentów - praktyków, a nie osoby, które zajmują się szkoleniami na co dzień lub są osobami medialnymi. - mówi Anna Ledwoń.
Do partnerów wydarzenia dołączyły takie firmy jak: More Bananas, Newspoint, NapoleconCat czy Onepress.
Źródło: More Bananas