logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Członek Zarządu w Grupie Ströer

  PR 09.06.2014, przeczytano 1537 razy

9 czerwca do Grupy Ströer dołączył Artur Muszkiet. Jako Członek Zarządu ds. Rozwoju Biznesu Artur Muszkiet odpowiadać będzie m.in. za negocjacje korporacyjne, identyfikację nowych źródeł przychodów, strategię Grupy w   zakresie budowania synergii produktów off-line i on-line, wsparcie sprzedaży oraz wdrożenie polityki sprzedażowej opartej o wyniki badań Instytutu Badań Outdooru (IBO).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-czlonek-zarzadu-w-grupie-str%C3%B6er,21874,artykul.html

Artur posiada wieloletnie i wszechstronne doświadczenie w branży mediów. Karierę zawodową rozpoczął w 2000 roku w CR Media, po czym pracował w firmach: Initiative, a także Unilever, gdzie zarządzał działem mediów. Ostatnie lata natomiast spędził w spółce Goldbach Audience, w której był Dyrektorem Zarządzającym oraz Prezesem Zarządu.

Niezmiernie cieszy mnie dołączenie Artura Muszkieta do Zarządu spółki. Jestem przekonany, że jego wiedza i doświadczenie pomogą spółce w pełni wykorzystać jej potencjał - zarówno na polu reklamy zewnętrznej, jak i w zupełnie nowych dziedzinach.” – mówi Andrzej Magdziak, Prezes Zarządu, CEO Grupy Ströer.

Źródło: Ströer

www.stroeer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764