logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy dom dla drukarki - akcja Canon Polska

  PR 18.07.2022, przeczytano 689 razy
ilustracjastrzałka

Canon Polska ogłosił kolejną odsłonę akcji „Nowy dom dla drukarki”. Zeszłoroczna edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród organizacji pozarządowych, które bezpłatnie mogły uzyskać wysokiej klasy sprzęt biurowy. Tym razem nowoczesne urządzenia jedno o wielofunkcyjne czekają na organizacje zajmujące się tematem aktywizacji zawodowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-dom-dla-drukarki---akcja-canon-polska,396631,artykul.html

Cel? Canon chce poprzez akcję wesprzeć organizacje non-profit, a przy okazji wpisać się w realizację przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju. – Przekazując dobrej jakości sprzęt biurowy, nie tylko pomagamy organizacjom non-profit, ale też zapobiegamy marnotrawstwu i wprowadzamy w życie idee gospodarki obiegu zamkniętego – wyjaśnia Michał Łepkowski, B2B Sales & Marketing Director w Canon Polska.

„Nowy dom” mogą więc znaleźć urządzenia, które po okresie leasingu przestają być wykorzystywane przez dotychczasowych właścicieli, ale nadal doskonale spełniają swoje funkcje. Jak przekonuje Michał Łepkowski rozwiązania Canon są trwałe i wysokiej jakości. Zaprojektowano je tak, aby przez długi czas mogły wykonywać swoje zadania. – Jesteśmy zatem pewni, że jeszcze przez kolejne lata nasze urządzenia będą mogły pracować w biurach organizacji pozarządowych i wspierać w ten sposób realizację ich idei oraz działań – komentuje Michał Łepkowski.

Temat przewodni – aktywizacja zawodowa

Producent właśnie ogłosił kolejną edycję akcji w Polsce, w której organizacje pozarządowe mogą bezpłatnie otrzymać nowoczesne urządzenia jedno- i wielofunkcyjne, doskonale sprawdzające się w biurze każdej wielkości. Jest jednak warunek. W drugiej edycji „Nowego domu dla drukarki” mogą wziąć udział jedynie organizacje zajmujące się tematyką aktywizacji zawodowej. Eksperci Canon Polska wybiorą odpowiedni model maszyny w zależności od konkretnych potrzeb zgłaszających się organizacji.

O tym, że warto zainteresować się „Nowym domem dla drukarki”, świadczą głosy zeszłorocznych beneficjentów. – Nawet nie spodziewaliśmy się, że otrzymamy aż tak funkcjonalne urządzenie. Nasza nowa drukarka jest szybka, wygodna w obsłudze i możemy powiedzieć, że teraz nawet skanowanie dokumentów jest przyjemnością – mówi Magdalena Raczyńska, Dyrektor biura Fundacji Vis Maior, wspierającej aktywne uczestnictwo osób z niepełnosprawnościami w życiu społecznym, zawodowym, kulturalnym i sportowym. – Dzięki wsparciu Canon praca biurowa jest o wiele łatwiejsza - dodaje.

Jak wziąć udział w akcji?

Canon przyjmuje zgłoszenia do 31 sierpnia za pomocą specjalnego formularza. W jego ramach należy m.in. przedstawić trzy już zrealizowane projekty z dziedziny aktywizacji zawodowej. Co ważne, organizatorzy zastrzegają, że do udziału w programie zostaną dopuszczone tylko te organizacje, które działają na polskim rynku od co najmniej trzech lat.

Źródło: Canon Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764