logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy duet kreatywny w szeregach agencji VML Poland

  PR 01.12.2015, przeczytano 667 razy

Do warszawskiego zespołu kreacji agencji VML Poland dołączył nowy team kreatywny: Michał Oleksów oraz Łukasz Ciuchnicki, którzy wcześniej pracowali wspólnie w Publicis/ DWL i Havas Worldwide Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-duet-kreatywny-w-szeregach-agencji-vml-poland-,26719,artykul.html

Zarówno Michał Oleksów, jak i Łukasz Ciuchnicki mają na swoim koncie kampanie dla międzynarodowych i polskich marek. Team kreatywny wspólnie pracował nad kampaniami: Nescafe Sensazione Creme, Orange „Po drugiej stronie Clouda” (historia zaginionego telefonu Juli Kuczyńskiej), Orange Finanse „Bank, a po co to komu”, Orange Warsaw Festival „Wszystko mi mówi, żeby iść na Orange", Garnier Czysta Skóra z Dawidem Kwiatkowskim czy ostatnio - Johnnie Walker „Rób to, w co wierzysz” z Bogusławem Lindą i Wojtkiem Sokołem.

Michał Oleksów, który objął stanowisko Art Directora, swoją karierę zaczynał w VICE Polska, gdzie jako graphic designer pracował dla takich klientów jak m.in. Heineken Open’er Festival, Nike, Reebok, Adidas, Converse czy Fashionphilosophy Fashion Week Poland. Następnie dołączył do Publicis/ DWL, gdzie realizował kampanie m.in. dla Carlo Rossi, Renault, Dacia, Nestle, P&G i L’Oreal i Orange.

Łukasz Ciuchnicki, który objął stanowisko copywritera, poza pracą w Publicis/ DWL i Havas Worldwide Warsaw swoje doświadczenie zdobywał w agencjach Grey i Red8. W jego portfolio znajdują się kampanie tworzone m.in. dla US Pharmacia „Nie Biegam”, Axe „Klikasz” i „Angels”, Carlo Rossi, KFC, Nescafe, Ergo Hestia, Samsung. Jest zdobywcą Webster Creative Awards i Mixx Awards.

Dodatkowo, za kampanię „Po drugiej stronie Clouda” Michał Oleksów i Łukasz Ciuchnicki zdobyli w 2014 roku wyróżnienie w konkursie Innovation Ad.

Źródło: VML Poland

poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764