logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy dwutygodnik w Wielkopolsce

   14.04.2011, przeczytano 1830 razy

Co dwa tygodnie do co najmniej 15 tysięcy mieszkań w powiecie poznańskim i części Poznania trafiać ma nowe lokalne czasopismo - ''Nasz Głos Poznański''. Od 12 kwietnia 2011 roku dostępne jest pierwsze wydanie gazety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-dwutygodnik-w-wielkopolsce,12375,artykul.html

Nasz Głos Poznański jest bezpłatnym dwutygodnikiem lokalnym w nakładzie 15 tysięcy egzemplarzy, ukazujący się na terenie 19 podpoznańskich gmin i części Poznania, m.in. Buk, Czerwonak, Dopiewo, Komorniki, Kórnik, Mosina, Rokietnica, Swarzędz czy Tarnowo Podgórne oraz w sąsiednich gminach Duszniki i Opalenica. Kolportowany będzie również w poznańskim Urzędzie Miasta, Starostwie Powiatowym, Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim i Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego.

Na kilkunastu stronach, w formacie A3 na papierze gazetowym, czytelnicy znajdą informacje lokalne i publikacje o tematyce m.in. motoryzacyjnej, deweloperskiej, handlowej, sportowej i rekreacyjno-turystycznej. Każdorazowo cały numer publikowany będzie w Internecie, na stronie czasopisma. Wydawcą jest Lech-Press, a redaktorem naczelnym został Sławomir Lechna, wieloletni dziennikarz mediów poznańskich.

Źródło: Passion PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764