logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Dyrektor Finansowy w 3M Poland

  PR 10.04.2007, przeczytano 2243 razy
ilustracjastrzałka

Z dniem 1 kwietnia 2007 roku stanowisko Dyrektora Finansowego w 3M Poland obejmuje Michel Osinski, dotychczasowy Manufacturing Planning and Logistic Manager we wrocławskim oddziale 3M.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-dyrektor-finansowy-w-3m-poland,5378,artykul.html

Michel Osinski jest absolwentem Ekonomii oraz Wydziału Nauk Politycznych Uniwersytetu w Louvain w Belgii, gdzie się urodził. W latach 1980-1983 był szefem biura reprezentacyjnego belgijskiej firmy Interocean w Warszawie. W okresie 1983-1988 sprawował funkcję dyrektora w dziale sprzedaży surowców oraz produktów „etycznych” firmy Upjohn. Następnie objął stanowisko szefa rozwoju biznesu agrochemicznego w firmie Monsanto w Moskwie.

Karierę zawodową w 3M rozpoczął w 1992 roku doprowadzając do stworzenia od podstaw oraz rozwinięcia działalności filii 3M w Moskwie. W latach 1995-1998 pracował w głównej siedzibie 3M w St. Paul (Minnesota), gdzie był odpowiedzialny m.in. za planowanie strategiczne oraz business development. Od 1997 roku pełnił funkcję dyrektora ds. rozwoju na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Po udanym przejęciu przez 3M akcji zakładów medycznych Viscoplast SA został dyrektorem ds. integracji 3M Poland/Viscoplast. Od stycznia 2002 do końca czerwca 2003 roku piastował funkcję Prezesa Zarządu 3M Poland – Oddział we Wrocławiu. (spółka 3M Viscoplast)

Dzięki 15-letniemu doświadczeniu związanemu z pracą w korporacji 3M, w różnych regionach śwata i na różnych stanowiskach, Michel Osinski posiada dużą wiedzę o organizacji, jej możliwościach i potencjale rozwoju.

Związki Michela Osinskiego z Polską są nie tylko historyczne. Żona i córka kontynuują edukację w Polsce. Żona studiuje psychologię międzykulturową w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, a córka w przyszłym roku będzie zdawała międzynarodową maturę.

Powrót do Polski w 2006 r. okazał się jednak, jak mówi sam Michel Osinski, przyjazdem do innego kraju. - Powrót do Wrocławia był miłym zaskoczeniem. Postęp zrobiony przez 3 lata był naprawdę znaczny. Inwestycje, nowe twarze, dynamiczny wzrost. Widzę dużą szansę na rozwój zarówno zawodowy, jak i osobisty. – przekonuje Osinski.

W wolnych chwilach Michel Osinski oddaje się swoim pasjom: pilotowaniu samolotów, bieganiu i hodowli trufli na farmie w Perigord. Aktywnie uprawia narciarstwo. Mówi biegle w sześciu językach: po polsku, angielsku, francusku, niemiecku, rosyjsku i flamandzku.

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Danone promuje wysokobiałkowe jogurty YoPRO
Do portfolio oferującej produkty mleczne i pochodzenia roślinnego spółki Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do nowej kategorii, to odpowiedź na oczekiwania osób...
MBridge nawiązuje współpracę z drogerią LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
Epson SureColor SC-V1000: kompaktowa drukarka UV do gadżetów reklamowych
Epson wprowadza na rynek przełomową płaską drukarkę UV SC-V1000 A4, otwierając nowe możliwości dla małych firm z branży gadżetów reklamowych. Dzięki temu kompaktowemu urządzeniu, wysokiej jakości nadruki na różnorodnych podłożach stają się dostępne nawet przy ograniczonych budżetach.
Jakub Kiwior na warszawskim muralu adidas
Wschodząca gwiazda reprezentacji Polski Jakub Kiwior i legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Dariusz Szpakowski spotkali się w ramach cyklu adidas „Three Moments with”. W szczerej rozmowie obrońca Arsenalu opowiada o trzech momentach największej presji w jego karierze. Piłkarz jako ambasador marki adidas znalazł się także na muralu zlokalizowanym niedaleko Stadionu...
Wyzwania w działaniach link buildingowych SEO
Artykuły sponsorowane, własne zaplecza i strategia outreach znalazły się w pierwszej trójce metod link buildingu, z których specjaliści SEO korzystają najczęściej. Biorąc dodatkowo pod uwagę, że co drugi ekspert za najbardziej wartościowe działanie uważa zdobywanie linków ze stron o wysokim autorytecie, realizacja...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764