logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Dyrektor Finansowy w 3M Poland

  PR 10.04.2007, przeczytano 2360 razy
ilustracjastrzałka

Z dniem 1 kwietnia 2007 roku stanowisko Dyrektora Finansowego w 3M Poland obejmuje Michel Osinski, dotychczasowy Manufacturing Planning and Logistic Manager we wrocławskim oddziale 3M.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-dyrektor-finansowy-w-3m-poland,5378,artykul.html

Michel Osinski jest absolwentem Ekonomii oraz Wydziału Nauk Politycznych Uniwersytetu w Louvain w Belgii, gdzie się urodził. W latach 1980-1983 był szefem biura reprezentacyjnego belgijskiej firmy Interocean w Warszawie. W okresie 1983-1988 sprawował funkcję dyrektora w dziale sprzedaży surowców oraz produktów „etycznych” firmy Upjohn. Następnie objął stanowisko szefa rozwoju biznesu agrochemicznego w firmie Monsanto w Moskwie.

Karierę zawodową w 3M rozpoczął w 1992 roku doprowadzając do stworzenia od podstaw oraz rozwinięcia działalności filii 3M w Moskwie. W latach 1995-1998 pracował w głównej siedzibie 3M w St. Paul (Minnesota), gdzie był odpowiedzialny m.in. za planowanie strategiczne oraz business development. Od 1997 roku pełnił funkcję dyrektora ds. rozwoju na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Po udanym przejęciu przez 3M akcji zakładów medycznych Viscoplast SA został dyrektorem ds. integracji 3M Poland/Viscoplast. Od stycznia 2002 do końca czerwca 2003 roku piastował funkcję Prezesa Zarządu 3M Poland – Oddział we Wrocławiu. (spółka 3M Viscoplast)

Dzięki 15-letniemu doświadczeniu związanemu z pracą w korporacji 3M, w różnych regionach śwata i na różnych stanowiskach, Michel Osinski posiada dużą wiedzę o organizacji, jej możliwościach i potencjale rozwoju.

Związki Michela Osinskiego z Polską są nie tylko historyczne. Żona i córka kontynuują edukację w Polsce. Żona studiuje psychologię międzykulturową w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, a córka w przyszłym roku będzie zdawała międzynarodową maturę.

Powrót do Polski w 2006 r. okazał się jednak, jak mówi sam Michel Osinski, przyjazdem do innego kraju. - Powrót do Wrocławia był miłym zaskoczeniem. Postęp zrobiony przez 3 lata był naprawdę znaczny. Inwestycje, nowe twarze, dynamiczny wzrost. Widzę dużą szansę na rozwój zarówno zawodowy, jak i osobisty. – przekonuje Osinski.

W wolnych chwilach Michel Osinski oddaje się swoim pasjom: pilotowaniu samolotów, bieganiu i hodowli trufli na farmie w Perigord. Aktywnie uprawia narciarstwo. Mówi biegle w sześciu językach: po polsku, angielsku, francusku, niemiecku, rosyjsku i flamandzku.

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764