W związku z dynamicznym rozwojem agencji, Piotr Kania objął stanowisko dyrektora kreatywnego działu Brand Identity w Czteryczwarte Brand Design.
Piotr Kania pracował wcześniej jako art director w agencjach Lothar Boehm Polska i Dragon Rouge Polska, a przez ostatnie trzy lata był dyrektorem kreatywnym Logic Design Polska. Ma ponad 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z brandingiem oraz projektowaniem grafiki i struktury opakowań. Pracował między innymi dla takich marek jak: 3Bit, Algida, Bahlsen, Biały Jeleń, Brok, Chappi, Czysta de Luxe, Dulux, Felix, Frugo, Harnaś, Hochland, Jacobs, Knorr, Królewskie, Kubuś, Lays, Lubella, Lubelska, Luksusowa, Łowicz, Nałęczowianka, Nobiles, Ostoya, Pan Tadeusz, Princessa, Prymat, Redd’s, Tatra, Tymbark, Wedel, Winiary, Wódka Premium, Wyborowa, Żubr, Żywiec, Żywiec Zdrój.
Piotr Kania kierował dwukrotnie zespołami które zdobyły nagrody KTR w kategorii design, jak również był członkiem jury w kategorii ilustracja KTR w 2014 roku oraz w kategorii design w 2013. Jest absolwentem łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Grafiki i Malarstwa. W wolnym czasie tworzy krótkie formy komiksowe i ilustracje, współorganizował łódzkie konwenty komiksu oraz działa w Stowarzyszeniu Twórców „Contur”.
Dotychczasowy dyrektor kreatywny oraz prezes Czteryczwarte Paweł Rosiński objął dyrekcję kreatywną bardzo dynamicznie rozwijającego się działu Corporate Identity. W ostatnim czasie agencja wygrała przetarg na obsługę brandingową PKO Bank Polski, co oznacza, że obecnie Czteryczwarte świadczy usługi w tym zakresie dla dwóch największych polskich marek korporacyjnych: Orlen oraz PKO Bank Polski.
Źródło: Czteryczwarte Brand Design