logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy dyrektor kreatywny w Czteryczwarte Brand Design

  PR 02.01.2018, przeczytano 1565 razy

W związku z dynamicznym rozwojem agencji, Piotr Kania objął stanowisko dyrektora kreatywnego działu Brand Identity w Czteryczwarte Brand Design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-dyrektor-kreatywny-w-czteryczwarte-brand-design,34993,artykul.html

Piotr Kania pracował wcześniej jako art director w agencjach Lothar Boehm Polska i Dragon Rouge Polska, a przez ostatnie trzy lata był dyrektorem kreatywnym Logic Design Polska. Ma ponad 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z brandingiem oraz projektowaniem grafiki i struktury opakowań. Pracował między innymi dla takich marek jak: 3Bit, Algida, Bahlsen, Biały Jeleń, Brok, Chappi, Czysta de Luxe, Dulux, Felix, Frugo, Harnaś, Hochland, Jacobs, Knorr, Królewskie, Kubuś, Lays, Lubella, Lubelska, Luksusowa, Łowicz, Nałęczowianka, Nobiles, Ostoya, Pan Tadeusz, Princessa, Prymat, Redd’s, Tatra, Tymbark, Wedel, Winiary, Wódka Premium, Wyborowa, Żubr, Żywiec, Żywiec Zdrój.

Piotr Kania kierował dwukrotnie zespołami które zdobyły nagrody KTR w kategorii design, jak również był członkiem jury w kategorii ilustracja KTR w 2014 roku oraz w kategorii design w 2013. Jest absolwentem łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Grafiki i Malarstwa. W wolnym czasie tworzy krótkie formy komiksowe i ilustracje, współorganizował łódzkie konwenty komiksu oraz działa w Stowarzyszeniu Twórców „Contur”.

Dotychczasowy dyrektor kreatywny oraz prezes Czteryczwarte Paweł Rosiński objął dyrekcję kreatywną bardzo dynamicznie rozwijającego się działu Corporate Identity. W ostatnim czasie agencja wygrała przetarg na obsługę brandingową PKO Bank Polski, co oznacza, że obecnie Czteryczwarte świadczy usługi w tym zakresie dla dwóch największych polskich marek korporacyjnych: Orlen oraz PKO Bank Polski.

Źródło: Czteryczwarte Brand Design

www.44branddesign.com

Dodatkowe informacje:

Czteryczwarte Brand Design od prawie dwóch dekad specjalizuje się w tworzeniu wizerunku marki, identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu strukturalnym. Branding 360°, którego wielowymiarowe podejście definiuje markę na płaszczyźnie wszystkich zmysłów, jest istotą naszych działań. Skupiamy ponad czterdziestoosobowy zespół projektantów, rysowników, ilustratorów, konsultantów, art directorów, copywriterów oraz operatorów DTP.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764