logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy dyrektor serwisu w Agfa Graphics

  PR 29.02.2008, przeczytano 1873 razy
ilustracjastrzałka

W grudniu 2007 roku stanowisko dyrektora działu serwisu w firmie Agfa Graphics Sp. z o.o. objął Tomasz Zatorski. Zastąpił on Andrzeja Suchodolskiego, który po wielu latach pracy w Agfie rozstał się z firmą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-dyrektor-serwisu-w-agfa-graphics,6870,artykul.html

Tomasz Zatorski, absolwent Politechniki Warszawskiej, jest związany z polskim oddziałem Agfy od 1994 roku. Rozpoczynał jako specjalista w warszawskim serwisie firmy, a następnie przez cztery lata odpowiadał za budowę struktur sieci usług serwisowych oraz wsparcie dla przedstawicieli handlowych Agfy w regionie Dolnego Śląska. W roku 2001 objął funkcję kierownika technicznego w dziale serwisu Agfa Sp. z o.o., nadzorując wdrażanie i instalacje nowych rozwiązań technologicznych i systemów CtP w przedsiębiorstwach poligraficznych z całej Polski. Był również odpowiedzialny za wsparcie serwisowe dla klientów firmy.

Źródło: Agfa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764