logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group

  PR 18.06.2018, przeczytano 759 razy

Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-dyrektor-sprzedazy-bezposredniej-w-netsprint-group,36926,artykul.html

Na objętym stanowisku Katarzyna Dudzińska-Sroga będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem sprzedaży do klientów bezpośrednich i regionalnych, budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz realizację strategii spółki, opartej na data-driven marketingu. Nowa Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej będzie raportować do Moniki Bronowskiej, CEO Netsprint Group.

Katarzyna Dudzińska-Sroga jest ekspertem w zakresie efektywnej sprzedaży. Przed dołączeniem do Netsprint Group pracowała jako Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej, w grupie Wirtualna Polska. W tej była odpowiedzialna za zarządzanie zespołem, obejmującym również 5 biur regionalnych. Pracowała ona także w PMPG Polskie Media SA, jako Marketing & Sales Support Director, gdzie zajmowała się realizacją strategii handlowej biura reklamy i rozwojem oferty produktowej.

Źródło: Netsprint Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764