logo
WIADOMOŚCI

Nowy dyrektor w Code Insights

Mateusz Zawiślak  PR 19.04.2017, przeczytano 142 razy

Z początkiem kwietnia br. do zespołu code.insights – wyspecjalizowanej jednostki badawczo-analitycznej domu mediowego Codemedia – dołączył Tomasz Choroszewski. Objął stanowisko Deputy Customer & Data Intelligence Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-dyrektor-w-code-insights,32207,artykul.html

Tomasz Choroszewski będzie odpowiedzialny za wzmocnienie kompetencji code.insights w dziedzinie analityki digitalowej.

- Widzimy, że założenie code.insights było dobrym posunięciem biznesowym. Rozwój naszych usług z zakresu Data Intelligence wpłynął na jeszcze lepszą jakość zarówno przygotowywanych ofert, jak i codziennej pracy dla klientów. Chcemy nadal rozwijać ten obszar naszej działalności, dlatego poszerzamy zespół ekspertów. Obecnie skuteczne działania marketingowe muszą opierać się na analizie danych. Zestawianie różnych badań dotyczących konsumentów i ich zachowań pozwala optymalizować kampanie i skutecznie docierać do grup docelowych – mówi Piotr Bieńko Prezes Zarządu domu mediowego Codemedia.

Przed rozpoczęciem współpracy z Codemedia, Choroszewski pracował w TVP S.A., gdzie odpowiadał m.in. za wdrożenie i komercjalizację Telewizji Hybrydowej oraz rozwój kanału video online. Wcześniej przez ponad 7 lat był związany z biurem reklamy portalu o2.pl.

Tomasz Choroszewski skończył Psychologię Społeczną na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Prywatnie jest miłośnikiem gier komputerowych i sportów ekstremalnych związanych z morzem i każdym żaglem.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 59 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone