WIADOMOŚCI

Nowy dyrektor w Code Insights

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 19.04.2017, przeczytano 122 razy

Z początkiem kwietnia br. do zespołu code.insights – wyspecjalizowanej jednostki badawczo-analitycznej domu mediowego Codemedia – dołączył Tomasz Choroszewski. Objął stanowisko Deputy Customer & Data Intelligence Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-dyrektor-w-code-insights,32207,artykul.html

Tomasz Choroszewski będzie odpowiedzialny za wzmocnienie kompetencji code.insights w dziedzinie analityki digitalowej.

- Widzimy, że założenie code.insights było dobrym posunięciem biznesowym. Rozwój naszych usług z zakresu Data Intelligence wpłynął na jeszcze lepszą jakość zarówno przygotowywanych ofert, jak i codziennej pracy dla klientów. Chcemy nadal rozwijać ten obszar naszej działalności, dlatego poszerzamy zespół ekspertów. Obecnie skuteczne działania marketingowe muszą opierać się na analizie danych. Zestawianie różnych badań dotyczących konsumentów i ich zachowań pozwala optymalizować kampanie i skutecznie docierać do grup docelowych – mówi Piotr Bieńko Prezes Zarządu domu mediowego Codemedia.

Przed rozpoczęciem współpracy z Codemedia, Choroszewski pracował w TVP S.A., gdzie odpowiadał m.in. za wdrożenie i komercjalizację Telewizji Hybrydowej oraz rozwój kanału video online. Wcześniej przez ponad 7 lat był związany z biurem reklamy portalu o2.pl.

Tomasz Choroszewski skończył Psychologię Społeczną na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Prywatnie jest miłośnikiem gier komputerowych i sportów ekstremalnych związanych z morzem i każdym żaglem.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
poniedziałek 11.12.2017, 141 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone