logo
WIADOMOŚCI

Nowy dyrektor w Code Insights

Mateusz Zawiślak  PR 19.04.2017, przeczytano 133 razy

Z początkiem kwietnia br. do zespołu code.insights – wyspecjalizowanej jednostki badawczo-analitycznej domu mediowego Codemedia – dołączył Tomasz Choroszewski. Objął stanowisko Deputy Customer & Data Intelligence Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-dyrektor-w-code-insights,32207,artykul.html

Tomasz Choroszewski będzie odpowiedzialny za wzmocnienie kompetencji code.insights w dziedzinie analityki digitalowej.

- Widzimy, że założenie code.insights było dobrym posunięciem biznesowym. Rozwój naszych usług z zakresu Data Intelligence wpłynął na jeszcze lepszą jakość zarówno przygotowywanych ofert, jak i codziennej pracy dla klientów. Chcemy nadal rozwijać ten obszar naszej działalności, dlatego poszerzamy zespół ekspertów. Obecnie skuteczne działania marketingowe muszą opierać się na analizie danych. Zestawianie różnych badań dotyczących konsumentów i ich zachowań pozwala optymalizować kampanie i skutecznie docierać do grup docelowych – mówi Piotr Bieńko Prezes Zarządu domu mediowego Codemedia.

Przed rozpoczęciem współpracy z Codemedia, Choroszewski pracował w TVP S.A., gdzie odpowiadał m.in. za wdrożenie i komercjalizację Telewizji Hybrydowej oraz rozwój kanału video online. Wcześniej przez ponad 7 lat był związany z biurem reklamy portalu o2.pl.

Tomasz Choroszewski skończył Psychologię Społeczną na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Prywatnie jest miłośnikiem gier komputerowych i sportów ekstremalnych związanych z morzem i każdym żaglem.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Targi.Taktyka.Okazja –  pierwsze urodziny gry planszowej o tematyce targowej
Jednym z niewątpliwie bardziej inspirujacych wydarzeń w branży wystawienniczej ubiegłego roku było powstanie pierwszej gry planszowej o tematyce targowej – Targi.Taktyka.Okazja. Gra, autorstwa firmy Extend Vision, obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny.
Podsumowanie 10. edycji Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations
– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem
Plotery Mutoh skupiły uwagę fotografów
Podczas łódzkie targów Film Video Foto (12-14 kwiecień 2018), obecne na stoisku Atrium plotery Mutoh, skupiły uwagę sporej grupy profesjonalistów i amatorów… a było ich na targach blisko 16 tysięcy.
Agencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej odpowiada za globalny proces rebrandingu marek należących do THEA Laboratoires. Ponadto zespół agencji przygotował rozwiązania kreatywne dla polskiej kampanii marki Nutrof Total, której właścicielem jest francuska firma.
Nikon i fotografka Julia Kennedy wychodzą z modą na ulice
W nowej serii opublikowanych przez firmę Nikon zdjęć fotografka modowa Julia Kennedy połączyła dwie formy sztuki głównego nurtu, zestawiając ze sobą świat mody oraz najbardziej zachwycające przykłady londyńskiego street artu.
 
poniedziałek 23.04.2018, 159 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone