logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy dyrektor zarządzający Mimaki Europe

  PR 31.08.2020, przeczytano 627 razy
ilustracja
Takahiro Hiraki, dyrektor zarządzający w Mimaki Europe

Firma Mimaki Europe poinformowała o mianowaniu Takahiro Hirakiego na stanowisko dyrektora zarządzającego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-dyrektor-zarzadzajacy-mimaki-europe,388269,artykul.html

Pan Hiraki rozpoczął pracę w firmie Mimaki Engineering w 1997 roku jako przedstawiciel handlowy zajmujący się produktami z serii Mimaki CF. Przez kolejne 20 lat pracował w Mimaki, pogłębiając swoją fachową wiedzę w dziedzinie technologii i awansując na różne stanowiska kierownicze w dziale sprzedaży. Wraz z rozwojem swojej kariery pan Hiraki był odpowiedzialny za coraz większe zespoły oraz sukcesy firmy Mimaki na nowych i rozwijających się rynkach w miarę, jak firma poszerzała swoją ofertę.

W 2019 roku pan Hiraki wszedł do zarządu i objął kierownictwo nad Mimaki Europe. Tegoroczne mianowanie go dyrektorem zarządzającym regionu oddaje jego zaangażowanie na rzecz organizacji i entuzjazm dla tej różnorodnej, innowacyjnej i odnoszącej sukcesy części firmy Mimaki.

Pan Hiraki z zadowoleniem przyjął to najnowsze wyzwanie i ekscytującą okazję, mówiąc: „Od bardzo skromnych początków w budynku z prefabrykatów, jako jeden z zaledwie 180 pracowników sprzedających plotery tnące i CAD, w firmie Mimaki byłem świadkiem innowacji przemysłowych, przełomowych technologii i znacznego wzrostu. Moim celem na stanowisku dyrektora zarządzającego Mimaki Europe będzie dalszy rozwój relacji z naszymi partnerami i klientami, aby zaspokajać zmieniające się lokalne potrzeby ich firm i wprowadzić firmę Mimaki Europe na kolejny etap sukcesu”.

Mimaki Europe ma przyjemność powitać także Ryosuke Nakayamę jako asystenta wykonawczego pana Hiraki. Pan Nakayama rozpoczął pracę w Mimaki Engineering w 2012 roku i w czasie 8 lat w firmie osiągał znakomite wyniki w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu produktem na całym świecie. Rozległe doświadczenie, fachowa wiedza i zestaw zróżnicowanych umiejętności pana Nakayamy będą znaczącymi atutami dla zespołu kierowniczego Mimaki Europe.

Pan Hiraki zastępuje pana Yuji Ikedę, który powiedział: „Panowie Hiraki i Nakayama to dwaj znakomici i wysoko wykwalifikowani członkowie zespołu Mimaki Europe. Jestem pewien, że pan Hiraki poprowadzi ten nowo wzmocniony zespół do wielkich rzeczy w nadchodzących miesiącach, pomimo bezprecedensowej i pełnej wyzwań sytuacji, z jaką wszyscy mamy do czynienia w tym roku. Życzę mu i firmie Mimaki Europe samych sukcesów”.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764