logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy etap kampanii „Jeż, które chcesz!”

  PR 09.06.2024, przeczytano 215 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Jeż, które chcesz”, promującej pełną gamę 8 smaków najeżonych ciastek Jeżyki. Jednym z jej elementów jest konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami, przygotowany wspólnie z portalem Food News Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-etap-kampanii-_jez%2C-ktore-chcesz%21_,404541,artykul.html

W kolejnym etapie kampanii pod hasłem „Jeż, które chcesz”, promuje osiem smaków ciastek Jeżyki w konkursie konsumenckim zorganizowanym z portalem Food News Polska. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pod postem konkursowym zamieszczonym na profilach @Jeżyki_pl oraz @foodnewspolska na Instagramie – odpowiedzieć na pytanie, który smak ciastek Jeżyki skradł Twoje serce i dlaczego? Najbardziej kreatywne komentarze zostaną nagrodzone zestawami wszystkich 8 smaków ciastek i zaprojektowanymi specjalnie dla marki puzzlami. Konkurs potrwa do 6 czerwca br.

 - Po dwóch aktywacjach w pierwszym i drugim kwartale bieżącego roku, marka Jeżyki ponownie zaprasza konsumentów do zabawy oraz poznania wszystkich smaków, najbardziej najeżonych bakaliami ciastek w Polsce. Tym razem działania obejmują konkurs konsumencki oraz współpracę z wybranymi mediami i popularnymi influencerami, np. Julią Żugaj, Gabrielą Orzechowską oraz Natalią Sisik - komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Kampania w Internecie, mediach społecznościowych oraz za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży. 

Źródło: Colian

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764