logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy etap w rozwoju agencji Valkea

  PR 07.01.2020, przeczytano 721 razy
ilustracjastrzałka

Po latach systematycznego poszerzania kompetencji Valkea stała się jedną z niewielu agencji marketingowych na rynku oferujących usługi w tak kompleksowym zakresie (strategia, kreacja, digital, social media, custom publishing, eventy, public relations). To pozwala firmie kreować innowacyjne i efektywne projekty dla swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-etap-w-rozwoju-agencji-valkea,385235,artykul.html

Valkea zbudowała ponad 100-osobowy zespół specjalistów i entuzjastów, których praca zaowocowała ponad 60 nagrodami w branżowych konkursach w kraju i za granicą. Tylko w ostatnich trzech latach agencja zrealizowała ponad 300 projektów dla 128 klientów notując 20-procentowe wzrosty każdego roku. Są wśród nich m.in. Polpharma, Cropp, Reebok, Douglas, Levis, Play, TUI, Atrium, Apsys, Unibail.

- Działamy odważnie, zgodnie z wyzwaniami rynku, wymaganiami klientów i własnymi ambicjami. Valkea to młoda duchem, solidnie doświadczona agencja marketingowa – pełna pasji, ciekawości i talentu – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea.

W 2020 roku Valkea obchodzi 20-lecie powstania. Kolejny etap działalności firma zaakcentowała odświeżoną identyfikacją wizualną z mocnymi akcentami graficznymi oraz wyrazistym przekazem merytorycznym. Nowemu otwarciu towarzyszy również zaprojektowana na nowo strona internetowa.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764