logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy fintech w portfolio Neuron Agencji PR

  PR 09.05.2022, przeczytano 252 razy

Neuron Agencja PR pracuje dla Future Fund – fintechu, który w innowacyjny sposób łączy technologię blockchain, cashback oraz mikroinwestowanie.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-fintech-w-portfolio-neuron-agencji-pr,395757,artykul.html

Neuron odpowiedzialny jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego i media relations.  

Future Fund prowadzony jest przez doświadczony zespół - grupę menedżerów ze świata telekomunikacji, OTT, finansów i blockchaina. Fintech zaoferuje klientom sklepów możliwość długofalowego oszczędzania i inwestowania środków pochodzących z popularnego cashbacku. Projekt zbudowany będzie w oparciu o architekturę blockchain i połączy najlepsze cechy tradycyjnych i zdecentralizowanych finansów.

Agencja została wybrana w toku przeglądu ofert. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Źródło: Neuron

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764