logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy format wody niegazowanej Żywiec Zdrój w opakowaniu z recyklingu

  PR 06.10.2020, przeczytano 2399 razy
ilustracjastrzałka

Żywiec Zdrój wprowadził na rynek kolejny produkt w butelce wykonanej w 100% z plastiku z recyklingu. W ofercie firmy pojawiła się woda niegazowana w nowym, poręcznym formacie 1l, której butelka została wykonana w całości z powtórnie przetworzonego plastiku. Produkt dostępny jest od 1. października w sieci sklepów Biedronka. To już trzecie tego rodzaju opakowanie w portfolio marki i kolejny krok w kierunku zamykania obiegu plastiku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-format-wody-niegazowanej-zywiec-zdroj-w-opakowaniu-z-recyklingu,388670,artykul.html

Żywiec Zdrój NIEGAZOWANY w formacie 1 litr skierowany jest do osób szukających produktu, który pozwoli im zadbać o odpowiednie nawodnienie w ciągu całego dnia, a jednocześnie będzie wystarczająco lekki i poręczny, by bez trudu zmieścić go w torebce czy plecaku. Nowy format jest trzecim, po 5-litrowej butelce wody niegazowanej oraz Żywiec Zdrój Essence, produktem w opakowaniu wykonanym w całości z plastiku z recyklingu. Sięgnięcie po surowiec z odzysku pozwoliło wyeliminować użycie nowego plastiku, znacząco ograniczyło emisję  CO2 i jest namacalnym dowodem na to, że recykling opakowań ma znaczenie i przekłada się na ograniczenie ilości plastiku w środowisku.

Systematyczne zwiększanie oferty produktów w opakowaniach w 100% z recyklingu jest także kluczowym elementem strategii rozwoju Żywiec Zdrój. Marka od lat podejmuje działania, by zminimalizować swój wpływ na środowisko naturalne, zmniejszając gramaturę swoich opakowań, zwiększając w nich udział surowca z odzysku czy oferując opakowania w całości wykonane z plastiku z recyklingu. Systematycznie edukuje też Polaków w zakresie właściwej segregacji odpadów i możliwości ich ponownego przetworzenia, podkreślając, że każda plastikowa butelka ma szansę dostać nowe życie. Dodatkowo, jako pierwsza firma w Polsce, Żywiec Zdrój zadeklarował, że w 2020 roku zapewni zbiórkę i recykling 100% plastiku, który spółka wprowadzi na rynek.

- Jesteśmy przekonani, że opakowania wykonane w 100% z recyklingu są przyszłością branży opakowaniowej i kierunkiem rozwoju dla całego sektora spożywczego. Jest to nie tylko odpowiedź na najważniejsze wyzwania ekologiczne współczesnego świata, lecz także zwrócenie się w stronę konsumentów, którzy są coraz bardziej świadomi wpływu swoich decyzji zakupowych na środowisko naturalne.  Niezmiernie cieszymy się, że możemy zaproponować im kolejny produkt dostępny w opakowaniu stworzonym wyłącznie z materiału z odzysku i dodatkowo – w  nowym, poręcznym formacie, który zyskuje coraz większe grono sympatyków – mówi Edyta Krysiuk-Kowalczyk, Dyrektor ds. Zrównoważonego Rozwoju w Żywiec Zdrój.

Żywiec Zdrój NIEGAZOWANY w formacie 1l w opakowaniu w 100% z recyklingu dostępny jest od października w sieci sklepów Biedronka. Rekomendowana cena detaliczna wynosi 1,79 zł.

Źródło: DANONE

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764