logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

nowy głos w dyskusji

| 27.05.2002 02:05

sztuka...ahhh......dzieło sztuki, tworzenie, projektowanie propaganda...mnóstwo słów, jakże mądrych określających reklamę i sztukę. jednakże wszystkie tak zwane dzieła sztuki są efektem ogromnej pracy artystów(myślę, że najbardziej stereotypowym pomysłem będzie pomyślenie o malarzach), którzy ciężko pracowali/pracują na to, by zostać kiedyś docenieni. zwykle też nie artysta decyduje o tym czy jego 'stwór' jest dziełem sztuki a opinia innych-krytyków czy ludzi.więc czy reklama jest dziełem sztuki? patrząc w ten sposób może a nie musi(gusta?). patrząc okiem izabeli nie jest- i to stwierdzenie jest dobre- tak samo jak i łukasza. bo miarą odniesienia sztuki do reklamy nie jest wkład autora w pracę, wkład grafików scenarzystów i całego sztabu ludzi. miarą tych dwóch powiązanych czynników jest reakcja społeczeństwa a co w konsekwencji sprowadza się do wspomnianego wcześniej czynnika jakim jest wzrost poziomu sprzedaży......

avatar użytkownika
?

legnica
wiadomości: 2
w Signs.pl od 27.05.2002
IP: 217.30.138.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764