Activia wprowadza nowe warianty produktów – w portfolio marki zagoszczą jogurty do picia ze zbożami i siemieniem lnianym w dwóch owocowych smakach: mango i ananas oraz gruszka i kiwi. Wprowadzenie nowych produktów na rynek będzie wspierane kampanią w telewizji, digital oraz działaniami w punktach sprzedaży.
Activia z siemieniem lnianym to propozycja dla wszystkich zabieganych osób, które chcą dbać o dobrze zbilansowaną dietę, ale trudno im znaleźć odpowiednią propozycję pomiędzy głównymi posiłkami. Każda butelka Activii zawiera wyselekcjonowane szczepy bakterii, w tym szczep bakterii Bifidus ActiRegularis – w jednej butelce jest ponad 4 miliardy tych bakterii.
Activia z siemieniem lnianym to ikona nowej identyfikacji wizualnej marki. Odświeżono m.in. kolorystykę opakowań, nadając jej więcej naturalności, zmianie uległo także logo, dzięki któremu całość zyskała na lekkości. Smaki produktów są teraz bardziej widoczne, dzięki czemu konsumenci będą mogli łatwiej znaleźć na półce swój ulubiony wariant. Nowa Activia z siemieniem lnianym dostępna jest w poręcznej butelce 280 g.
Wprowadzenie nowych wariantów wsparte będzie kampanią w TV i mediach społecznościowych oraz działaniami w punktach sprzedaży. Komunikacja marki będzie opierać się na haśle „Dobre samopoczucie zaczyna się od środka” i podkreślać, że aby cieszyć się dobrą formą i energią, należy zadbać o prawidłowo zbilansowaną dietę.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Y&R, a zakupem mediów zajął się Mediacom.
Źródło: Danone