logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy jogurt Activii w nowych opakowaniach

  PR 18.06.2018, przeczytano 1955 razy
ilustracjastrzałka

Activia wprowadza nowe warianty produktów – w portfolio marki zagoszczą jogurty do picia ze zbożami i siemieniem lnianym w dwóch owocowych smakach: mango i ananas oraz gruszka i kiwi. Wprowadzenie nowych produktów na rynek będzie wspierane kampanią w telewizji, digital oraz działaniami w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-jogurt-activii-w-nowych-opakowaniach,36925,artykul.html

Activia z siemieniem lnianym to propozycja dla wszystkich zabieganych osób, które chcą dbać o dobrze zbilansowaną dietę, ale trudno im znaleźć odpowiednią propozycję pomiędzy głównymi posiłkami. Każda butelka Activii zawiera wyselekcjonowane szczepy bakterii, w tym szczep bakterii Bifidus ActiRegularis – w jednej butelce jest ponad 4 miliardy tych bakterii.

Activia z siemieniem lnianym to ikona nowej identyfikacji wizualnej marki. Odświeżono m.in. kolorystykę opakowań, nadając jej więcej naturalności, zmianie uległo także logo, dzięki któremu całość zyskała na lekkości. Smaki produktów są teraz bardziej widoczne, dzięki czemu konsumenci będą mogli łatwiej znaleźć na półce swój ulubiony wariant. Nowa Activia z siemieniem lnianym dostępna jest w poręcznej butelce 280 g.

Wprowadzenie nowych wariantów wsparte będzie kampanią w TV i mediach społecznościowych oraz działaniami w punktach sprzedaży. Komunikacja marki będzie opierać się na haśle „Dobre samopoczucie zaczyna się od środka” i podkreślać, że aby cieszyć się dobrą formą i energią, należy zadbać o prawidłowo zbilansowaną dietę.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Y&R, a zakupem mediów zajął się Mediacom.

Źródło: Danone

www.danone.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Olimp Marketplace IV:  Przyszłość e-commerce to Marketplace
27 września w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. Uwaga: Zostało tylko pare dni do konferencji!
Valkea dla Finnlines
Finnlines, jedna z największych firm żeglugowych w Finlandii, powierzyła komunikację na polskim rynku agencji Valkea.
Dan Cake z nową platformą komunikacji: Jedz jak chcesz
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
SALESmanago z pakietem startowym CEP i Growth Framework
SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
Carat wygrywa przetarg  mediowy Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do końca roku
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764