logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy jogurt Activii w nowych opakowaniach

  PR 18.06.2018, przeczytano 526 razy
ilustracjastrzałka

Activia wprowadza nowe warianty produktów – w portfolio marki zagoszczą jogurty do picia ze zbożami i siemieniem lnianym w dwóch owocowych smakach: mango i ananas oraz gruszka i kiwi. Wprowadzenie nowych produktów na rynek będzie wspierane kampanią w telewizji, digital oraz działaniami w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-jogurt-activii-w-nowych-opakowaniach,36925,artykul.html

Activia z siemieniem lnianym to propozycja dla wszystkich zabieganych osób, które chcą dbać o dobrze zbilansowaną dietę, ale trudno im znaleźć odpowiednią propozycję pomiędzy głównymi posiłkami. Każda butelka Activii zawiera wyselekcjonowane szczepy bakterii, w tym szczep bakterii Bifidus ActiRegularis – w jednej butelce jest ponad 4 miliardy tych bakterii.

Activia z siemieniem lnianym to ikona nowej identyfikacji wizualnej marki. Odświeżono m.in. kolorystykę opakowań, nadając jej więcej naturalności, zmianie uległo także logo, dzięki któremu całość zyskała na lekkości. Smaki produktów są teraz bardziej widoczne, dzięki czemu konsumenci będą mogli łatwiej znaleźć na półce swój ulubiony wariant. Nowa Activia z siemieniem lnianym dostępna jest w poręcznej butelce 280 g.

Wprowadzenie nowych wariantów wsparte będzie kampanią w TV i mediach społecznościowych oraz działaniami w punktach sprzedaży. Komunikacja marki będzie opierać się na haśle „Dobre samopoczucie zaczyna się od środka” i podkreślać, że aby cieszyć się dobrą formą i energią, należy zadbać o prawidłowo zbilansowaną dietę.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Y&R, a zakupem mediów zajął się Mediacom.

Źródło: Danone

www.danone.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764