logo
WIADOMOŚCI

Nowy jogurt Activii w nowych opakowaniach

Mateusz Zawiślak  PR 18.06.2018, przeczytano 186 razy
ilustracjastrzałka

Activia wprowadza nowe warianty produktów – w portfolio marki zagoszczą jogurty do picia ze zbożami i siemieniem lnianym w dwóch owocowych smakach: mango i ananas oraz gruszka i kiwi. Wprowadzenie nowych produktów na rynek będzie wspierane kampanią w telewizji, digital oraz działaniami w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-jogurt-activii-w-nowych-opakowaniach,36925,artykul.html

Activia z siemieniem lnianym to propozycja dla wszystkich zabieganych osób, które chcą dbać o dobrze zbilansowaną dietę, ale trudno im znaleźć odpowiednią propozycję pomiędzy głównymi posiłkami. Każda butelka Activii zawiera wyselekcjonowane szczepy bakterii, w tym szczep bakterii Bifidus ActiRegularis – w jednej butelce jest ponad 4 miliardy tych bakterii.

Activia z siemieniem lnianym to ikona nowej identyfikacji wizualnej marki. Odświeżono m.in. kolorystykę opakowań, nadając jej więcej naturalności, zmianie uległo także logo, dzięki któremu całość zyskała na lekkości. Smaki produktów są teraz bardziej widoczne, dzięki czemu konsumenci będą mogli łatwiej znaleźć na półce swój ulubiony wariant. Nowa Activia z siemieniem lnianym dostępna jest w poręcznej butelce 280 g.

Wprowadzenie nowych wariantów wsparte będzie kampanią w TV i mediach społecznościowych oraz działaniami w punktach sprzedaży. Komunikacja marki będzie opierać się na haśle „Dobre samopoczucie zaczyna się od środka” i podkreślać, że aby cieszyć się dobrą formą i energią, należy zadbać o prawidłowo zbilansowaną dietę.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Y&R, a zakupem mediów zajął się Mediacom.

Źródło: Danone

www.danone.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 163 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone