logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy kabaretowy rejs od 4 marca w Kino Polska

  PR 15.02.2019, przeczytano 331 razy

Adam Małczyk i Michał Pałubski z Formacji Chatelet zabiorą widzów Kino Polska w Nowy kabaretowy rejs. Już 4 marca stacja rozpocznie emisję premierowego programu rozrywkowego, wyreżyserowanego przez Beatę Harasimowicz. Nowy kabaretowy rejs to produkcja własna Kino Polska. W każdy poniedziałek od 18:00 będzie można obejrzeć po dwa odcinki programu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-kabaretowy-rejs-od-4-marca-w-kino-polska,381256,artykul.html

Nowy kabaretowy rejs to zupełnie nowa produkcja, która kontynuuje kabaretowy cykl na antenie Kino Polska. Prowadzący program Adam Małczyk i Michał Pałubski z Formacji Chatelet, specjalnie na tę okazję, zmienią się w prawdziwych arystokratów. Jako hrabia i milord, płynąc ekskluzywnym statkiem, będą żywo dyskutować na różne tematy i zapraszać widzów na występy kabaretów.

Nowy kabaretowy rejs zaprezentuje m.in. laureata Grand Prix PAKI z 2003 roku i zdobywcę pierwszej Telekamery Tele Tygodnia przyznanej kabaretowi – lubelskie trio Ani Mru-Mru; zdobywcę 1. miejsca w Konkursie Młodych Twórców Kabaretowych – Debiuty na VII Festiwalu Dobrego Humoru w Gdańsku – grupę Paranienormalni z Jeleniej Góry; laureata PAKI – duet FiFa-RaFA oraz prawdziwych mistrzów i żywą legendę sceny – Kabaret pod Wyrwigroszem. Ponadto w programie wystąpią takie kabarety, jak: Jurki, Zachodni, Czesuaf i Kałasznikof.

– Warto było dożyć takiej chwili, po 25 latach działalności, żeby móc wreszcie brać udział w tak przyjemnych i komfortowych projektach. Na planie wszyscy byliśmy zrelaksowani, nie mieliśmy tremy, to po prostu bardzo rodzinne show. W dodatku nagrywaliśmy w teatrze, a to specyficzne miejsce z absolutnie unikalnym klimatem. Uwielbiamy spotkania, podczas których widz jest na wyciągnięcie ręki – to nasze naturalne środowisko – mówi Wojciech Kamiński z kabaretu Jurki.

Tomasz Łupak z kabaretu Zachodni, zapytany o to, za co najbardziej lubi kabaret, odpowiada tak: – Kabaret łączy wiele dziedzin. Stoi na pograniczu estrady, teatru, piosenki. Może być pantomimiczny, muzyczny, literacki, opierający się na parodii. Nie ma szkoły uczącej tej formy sztuki, przecież żaden z wielkich kabareciarzy nie studiował na takim kierunku. Można mieć różne wykształcenie, ale robić kabaret i być gwiazdą estrady. Poczucie humoru to coś nieuchwytnego i za to lubię tę formę wyrazu.

Program Nowy kabaretowy rejs składa się z ośmiu 45-minutowych odcinków. W pierwszych dwóch odsłonach zobaczymy: grupę Paranienormalni, która wpadnie z „Wizytą domową”, kabaret Ani Mru-Mru, która zabierze widzów do „Sanatorium” i spróbuje zrobić „Podkop”, kwartet Jurki z występem „Jasełkowy Armagedon”, formację Zachodni w skeczach „Jagody” i „Przedszkole”, duet FiFa-RaFa w gagu „Lewandowscy” oraz Kabaret pod Wyrwigroszem prezentujący „Kryśkę”.

Nowy kabaretowy rejs wyprodukowała dla Kino Polska firma Gate sp. z o.o.

Źródło: Kino Polska TV

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764