logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy kanał TV spółki zależnej 4fun Media

   23.11.2010, przeczytano 1255 razy

Program Sp. z o.o. (spółka należąca do Grupy Kapitałowej 4fun Media) podpisała umowę na reprezentację kanału edukacyjnego Da Vinci Learning w sieciach kablowych, IPTV oraz na platformach cyfrowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-kanal-tv-spolki-zaleznej-4fun-media,11604,artykul.html

Da Vinci Learning to edukacyjny kanał tematyczny, który właśnie pojawił się w ofercie spółki Program, która obsługuje m.in. kanały BBC Worldwide, 4fun.tv i rebel:tv. 

Nowy kanał ma profil edukacyjny, zaś ramówka kanału została tak przygotowana, że odpowiada potrzebom zarówno dzieci i młodzieży, a pasma wieczorne przeznaczone są dla całych rodzin.

Zakres obowiązywania umowy z Da Vinci Learning wpisuje się w główną działalność spółki Program. Głównym jej zakresem jest reprezentacja kanału i jego dystrybucja w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych oraz tzw. trade marketing, czyli działania prosprzedażowe oraz posprzedażowe, celem których jest popularyzowanie kanału w ramach sieci kablowej, która już go dystrybuuje.
 
Kanał Da Vinci Learning dostępny jest na platformie N oraz w sieciach kablowych, m.in.: UPC, Multimedia, Toya, Inea.

Źródło: Program

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764