logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy katalog Avery Dennison Graphic & Reflective Products

  PR 31.07.2008, przeczytano 3620 razy

Firma Avery Dennison Graphic & Reflective Products Europe opracowała pierwszy w swojej historii kompletny katalog produktów, któremu towarzyszą dwa wzorniki, zawierające próbki oferowanych przez nią folii we wszystkich dostępnych kolorach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-katalog-avery-dennison-graphic-and-reflective-products-,7672,artykul.html

Zamieszczono w nich ponad 600 folii i kolorów z oferty Avery Dennison, począwszy od materiałów stosowanych przy różnego rodzaju imprezach, poprzez luksusowe folie wylewane z serii 900, kończąc na foliach specjalnych, przeznaczonych do grafiki okiennej, półprzezroczystych, odblaskowych czy ochronnych.

Jeszcze do niedawna firma Avery Dennison Graphic & Reflective Products udostępniała próbki i wzorniki swoich wyrobów tylko w ograniczonym zakresie. Mieli do nich wgląd dystrybutorzy, wykonawcy grafik i systemów oznaczeń oraz drukarnie korzystające z jej folii, zawsze z uwzględnieniem technologii drukowania stosowanej w procesie poligraficznym bądź obróbki końcowej. Jednak zmiany na rynku następują bardzo dynamicznie, a niedawne różnice między producentami systemów typu signage, drukarniami sitodrukowymi i cyfrowymi stopniowo zanikają. Dlatego po raz pierwszy w swojej historii firma zdecydowała się na opracowanie kompleksowego przewodnika po oferowanych przez siebie produktach i kolorach – katalogu Avery Graphics.

Publikacja ta jest skierowana do wszystkich osób zaangażowanych w procesy projektowania, specyfikacji, obróbki oraz aplikacji folii samoprzylepnych, oferując w przystępny sposób informacje o wszystkich produktach z rodziny Avery Graphics. Katalog pozwala na zapoznanie się ze wszystkimi odmianami folii z tej serii i jest podzielony pod względem wykorzystania poszczególnych produktów na rynkach: produkcji systemów oznaczeń, wielkoformatowego druku cyfrowego, sitodruku, produkcji banerów itd.; osobne miejsce zajmują w nim folie specjalne. Publikacja umożliwia też porównanie okresów wytrzymałości oraz właściwości oferowanych przez poszczególne folie, podano tu również szerokości i długości rolek z foliami, stosowane przez poszczególnych dystrybutorów Avery Graphics.
Co więcej, katalog, który można również znaleźć na stronach internetowych Avery Graphics, zawiera szczegółowe informacje na temat warsztatów szkoleniowych z zakresu profesjonalnej aplikacji folii samoprzylepnych kierowanych do osób z szeroko rozumianej branży graficznej, jak też niezwykle użyteczny słowniczek fachowego słownictwa.

Ponad 600 folii i kolorów
Wraz z nowym katalogiem na rynku pojawiły się dwa wzorniki – Avery Graphics Colour Selectors. Pierwszy z nich zawiera pełne portfolio folii Avery Graphics oferowanych w kolorach bazowych: od folii wylewanych typu premium Avery 900 Super Cast do folii Avery 500 Event Films. W drugim wzorniku zaprezentowano folie specjalne Avery Graphics: półprzezroczyste, elastyczne, odblaskowe oraz ochronne.

Opracowane przez firmę wzorniki mają służyć przez wiele lat i stanowić uzupełnienie serii „kart kolorystycznych” prezentujących poszczególne rodzaje materiałów z rodziny Avery Graphics.

Oba wzorniki, wraz z kompaktowych rozmiarów katalogiem, są dostępne u wszystkich europejskich dystrybutorów Avery Graphics (w przypadku wzorników za niewielką odpłatnością). Aktualną listę dystrybutorów można znaleźć na stronie internetowej www.europe.averygraphics.com.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

fajny materiał pr tylko szkoda że znalezienie czegokolwiek z oferty Avery jest tak trudne. Nie ma jednolitej polskiej strony z produktami i informacjami o nich. Nie ma kompetentnych dystrybutorów (np. wiem, że avery posiada przykładowo folię plandekową a poszczególni dystrybutorzy przekonują mnie że takiej nie ma - pomimo, iż jeden z nich ma o niej info na swojej stronie). W materiałach PR publikowane sa informacje o szkoleniach i zestawach u łatwiających aplikację a kupienie tego raczej graniczy z cudem bo zarówno w plasticsie jak i w Tuplexie otrzymałem odpowiedz że takich zestawów nie ma. Może czas otwożyć własne przedstawicielstwo na Polskę.

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764