logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy katalog Ikea - rusza kampania Grey group

  PR 30.08.2014, przeczytano 3044 razy

24 sierpnia 2014 wystartowała kampania reklamowa nowego katalogu IKEA 2015. Kampania w dowcipny sposób przedstawia zalety różnych materacy dostępnych w ofercie oraz możliwość bezpłatnej porady fizjoterapeuty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-katalog-ikea---rusza-kampania-grey-group,22467,artykul.html


Kampania ruszyła 24 sierpnia i potrwa do 28 września. Emitowana jest w TV oraz w internecie. To seria czterech filmów: „IKEA Oparcie”, „IKEA Wampir”, „IKEA Księżniczka” i „IKEA 90Nocy”. Każdy ze spotów w żartobliwy sposób opisuje walory poszczególnych materacy, opowiadając historie nietypowych bohaterów. - Niezależnie od tego czy jesteś księżniczką, wampirem lub też masz problem z oparciem, fizjoterapeuta pomoże Ci dobrać odpowiedni materac. Bo w IKEA są materace dla każdego – mówi Natalia Dudek, senior copywriter Grey Group.

 

- To już druga kampania dla IKEA, po systemie kuchennym METOD, realizowana przez naszą agencję - mówi Monika Bierwagen, VP Managing Director GREY group – Niezmiernie cieszy nas to, że wraz z Klientem decydujemy się na coraz odważniejsze i  mocniejsze pomysły. Liczę, że niebawem zyskają one wielu wielbicieli, co przełoży się również na efektywność kampanii. Ze wszystkich spotów najbardziej podoba mi się „Księżniczka”, nie tylko ze względu na Księcia Malforsa.

Za kreację kampanii odpowiadają: Jakub Korolczuk (Executive Creative Director), Natalia Dudek (Senior Copywriter), Aneta Szeweluk (Senior Art Director)

Client Service: Małgorzata Łoza, Marta Ramos

Reżyseria spotów: Maciej Kowalczuk

Dom produkcyjny: Tank Production

Dom postprodukcyjny: Lunapark

Dom mediowy: MEC

Wszystkie spoty IKEA dostępne są pod linkami:

IKEA Oparcie: https://www.youtube.com/watch?v=tNbBfjbL_BA

IKEA Wampir: https://www.youtube.com/watch?v=gfW-HzvHy4s

IKEA Księżniczka: https://www.youtube.com/watch?v=r3-C0NlXIMk

IKEA 90 nocy: https://www.youtube.com/watch?v=g8LPJISEClg

Źródło: GREY group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764