logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy kierownik postprodukcji w Locomotive

  PR 04.02.2020, przeczytano 316 razy
ilustracja

Z początkiem lutego do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyła Monika Jaworska obejmując stanowisko kierownika postprodukcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-kierownik-postprodukcji-w-locomotive,385557,artykul.html

Do kluczowych zadań Jaworskiej będzie należało prowadzenie bieżących projektów postprodukcyjnych studia, również tych z obszaru VR i AR, oraz wsparcie rozwoju biznesu nowych techonologii w LocoMotive.

Monika Jaworska ostatnie trzy lata pracowała jako head of producers w Foszer Sawicki, gdzie zdobywała doświadczenie prowadząc projekty dla największych polskich i międzynarodowych marek, wielu agencji kreatywnych oraz domów mediowych. Była także odpowiedzialna za postprodukcję wybranych kampanii społecznych realizowanych przez dom produkcyjny. Wcześniej pracowała w agencji Leo Burnett m.in. dla klientów Orange, T-mobile, Procter &  Gamble, Fiat Group, Philip Morris, Heineken, Samsung, Castorama, Alior Bank czy MetLife, a także w telewizji TVN.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spot MON: 1920 – Polskie zwycięstwo dla wolności Europy
Bitwa Warszawska, określana jako 18. decydująca bitwa w dziejach świata dla ówczesnej, odradzającej się Polski po latach niewoli była momentem szczególnym. W godzinie wielkiej próby cały naród stanął do walki w obronie niepodległości. Bitwa Warszawska była także szczególnym momentem dla Europy i świata.
Wizualna integracja Energi w ramach Grupy Orlen
Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.
Natalia Przybysz w teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej
„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!
ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”
ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.
Mastercard zachęca do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA
Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764