logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy kierownik postprodukcji w Locomotive

  PR 04.02.2020, przeczytano 373 razy
ilustracja

Z początkiem lutego do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyła Monika Jaworska obejmując stanowisko kierownika postprodukcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-kierownik-postprodukcji-w-locomotive,385557,artykul.html

Do kluczowych zadań Jaworskiej będzie należało prowadzenie bieżących projektów postprodukcyjnych studia, również tych z obszaru VR i AR, oraz wsparcie rozwoju biznesu nowych techonologii w LocoMotive.

Monika Jaworska ostatnie trzy lata pracowała jako head of producers w Foszer Sawicki, gdzie zdobywała doświadczenie prowadząc projekty dla największych polskich i międzynarodowych marek, wielu agencji kreatywnych oraz domów mediowych. Była także odpowiedzialna za postprodukcję wybranych kampanii społecznych realizowanych przez dom produkcyjny. Wcześniej pracowała w agencji Leo Burnett m.in. dla klientów Orange, T-mobile, Procter &  Gamble, Fiat Group, Philip Morris, Heineken, Samsung, Castorama, Alior Bank czy MetLife, a także w telewizji TVN.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
Sens pracy w kampanii PZU
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764