logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy kierownik postprodukcji w Locomotive

  PR 04.02.2020, przeczytano 247 razy
ilustracja

Z początkiem lutego do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyła Monika Jaworska obejmując stanowisko kierownika postprodukcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-kierownik-postprodukcji-w-locomotive,385557,artykul.html

Do kluczowych zadań Jaworskiej będzie należało prowadzenie bieżących projektów postprodukcyjnych studia, również tych z obszaru VR i AR, oraz wsparcie rozwoju biznesu nowych techonologii w LocoMotive.

Monika Jaworska ostatnie trzy lata pracowała jako head of producers w Foszer Sawicki, gdzie zdobywała doświadczenie prowadząc projekty dla największych polskich i międzynarodowych marek, wielu agencji kreatywnych oraz domów mediowych. Była także odpowiedzialna za postprodukcję wybranych kampanii społecznych realizowanych przez dom produkcyjny. Wcześniej pracowała w agencji Leo Burnett m.in. dla klientów Orange, T-mobile, Procter &  Gamble, Fiat Group, Philip Morris, Heineken, Samsung, Castorama, Alior Bank czy MetLife, a także w telewizji TVN.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sugestywny film na premierę nowego Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe
Z okazji premiery nowych Jeepów marka zrealizowała film, na którym pokazuje, jak wyglądały testy Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe. Ponadto marka ogłosiła, że salony Jeep dostępne są dla klientów za pośrednictwem aplikacji.
Dentsu z własną pasieką na dachu biurowca X2
Są jednym z największych sprzymierzeńców człowieka. Szacuje się, że dostarczane przez nie surowce stanowią 1/3 spożywanych posiłków, a globalna wartość ekonomiczna ich pracy wyceniana jest na 265 mln euro rocznie. Pszczoły, bo o nich mowa, zagościły właśnie na dachu siedziby Dentsu Aegis Network Polska.
Spółka VDX.tv, globalne przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze technologii reklamowych przekształcające sposób nawiązywania przez marki kontaktu z odpowiednimi odbiorcami, uruchomiła w dniu dzisiejszym inicjatywę polegającą na publikowaniu reklam społecznych (ang. Public Service Announcement, PSA) w postaci filmów, które pomogą zwiększyć świadomość...
Vanilla night&day z nowym logo
Polska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebranding. Prezentuje logo w nowej odsłonie.
27 marca odbyła się video konferencja zorganizowana przez World Out of Home Organization, w której uczestniczyło 29 przedstawicieli organizacji i stowarzyszeń narodowych z branży OOH ze wszystkich kontynentów, w tym również przedstawiciel IGRZ. Tematem przewodnim były przewidywania co do skutków epidemii wirusa covid-19 dla społeczeństwa i dla biznesu na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764