logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy kierunek zawodowy - Akademia Influencer Managera

  PR 16.01.2023, przeczytano 1324 razy
ilustracja

Instytut Marki Online i Komunikacji oferuje najwyższej jakości kompleksowe programy zawodowe w obszarze online marketingu, komunikacji i sprzedaży. We współpracy z LTTM (LifeTube, Gameset), największą w Polsce grupą świadczącą usługi z zakresu influencer i gaming marketingu, otwiera nowy kierunek nauczania “Influencer Manager”. “Akademia influencer managera” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w branży marketingowej, która regularnie korzysta już z usług influencerów i twórców internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-kierunek-zawodowy---akademia-influencer-managera,398637,artykul.html

Dlaczego influencer marketing?

Jak wynika z badań i raportów największych domów mediowych na świecie, szacuje się, że do 2028 roku globalna wartość rynku influencer marketingu osiągnie 84,89 miliardy dolarów. Te przewidywania potwierdzają to, o czym Grupa LTTM dobrze wie już od dawna – kampanie z udziałem twórców internetowych są przyszłością marketingu.

- Aktualnym wyzwaniem na rynku nie jest wcale brak osób, które chciałyby współpracować z influencerami, ani nawet brak źródeł dotyczących influencer marketingu. Problem stanowi umiejętnie oddzielanie zweryfikowanej wiedzy, profesjonalnych podmiotów i doświadczonych specjalistów od wszechobecnego “szumu”, który influencerzy generują, również w branży. Na rynku pełno jest niestety mitów, nieskutecznych praktyk i niezrozumienia. Od lat sukcesywnie pracujemy nad tym, aby to zmieniać - mówi Kamil Bolek, CMO LTTM.

Czym jest Akademia Influencer Managera?

Akademia Influencer Managera to czteromiesięczne szkolenie poświadczone zaświadczeniem MEiN oraz certyfikatem z kodem zawodu. Formuła opiera się na spotkaniach z wykładowcami na żywo (połączenie online) oraz dostępie do platformy z dodatkowymi materiałami, quizami i nagraniami. Dzięki takiej organizacji uczestnik ma bezpośredni kontakt z ekspertami, zdobywa praktyczną wiedzę i cenne wskazówki dotyczące managementu influencerów, zarządzania kryzysowego, public relations, etyki oraz wielu innych kwestii i wyzwań związanych z pracą w tym zawodzie.

Swoim doświadczeniem podzielą się najlepsi eksperci w branży, tacy jak:

  • Kamil Bolek – CMO w LTTM,
  • Joanna Ceplin – ekspertka w branży marketingu online, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji,
  • Olga Podzińska – HR Business Partner w LTTM, certyfikowany konsultant DISC,
  • Artur Nalepko – Influencer Manager w LTTM,
  • Karolina Łach – Group Influencer w LTTM,
  • Martyna Adamus – Management Director w LTTM,
  • Justyna Zawadzka – Group Influencer w LTTM,
  • Anna Ryczkowska – Senior PR&Communications Manager w LTTM,
  • Marcin Pyć – Head of Network Management w LTTM,
  • Małgorzata Jaworska-Woźniak – Kancelaria Adwokacka Małgorzata Jaworska-Woźniak.

Skąd pomysł na Akademię Influencer Managera i dlaczego warto w niej uczestniczyć?

- W Instytucie Marki Online i Komunikacji skupiamy się na rozwoju kluczowych umiejętności i kompetencji, niezbędnych dla skutecznego dotarcie do klientów, zwiększania zasięgów i wykorzystania siły mediów społecznościowych do komunikacji marek z klientem i sprzedaży - mówi Joanna Ceplin, założycielka i CEO imok.edu.pl. - Konsumpcja treści w mediach społecznościowych tworzonych przez influencerów cały czas rośnie. Na platformach takich jak YouTube czy TikTok odbiorcy spędzają nawet kilkadziesiąt minut dziennie. Do tego dodajmy Instagram, również Linkedin wykorzystywany w kampaniach B2B. Kampanie influencerskie to dla niektórych marek stały element budowania świadomości i promocji, a nie zapominajmy o microinfluencerach, do których zaufanie jest na bardzo dużym poziomie, a których autentyczny kontent to atrakcyjny kąsek dla marketerów chcących dotrzeć z komunikatem do wąskich grup odbiorców. Wniosek nasuwa się sam, manager influencera to coraz częściej poszukiwana osoba. Dlatego współpraca z LTTM liderem w branży influencer marketingu była dla nas oczywistym wyborem. Wierzę, że zdobycie umiejętności potrzebnych do pracy w obszarze influencer marketingu to jedna z lepszych inwestycji w swój rozwój – dodaje.

Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji

www.imok.edu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764