logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy kierunek zawodowy - Akademia Influencer Managera

  PR 16.01.2023, przeczytano 644 razy
ilustracja

Instytut Marki Online i Komunikacji oferuje najwyższej jakości kompleksowe programy zawodowe w obszarze online marketingu, komunikacji i sprzedaży. We współpracy z LTTM (LifeTube, Gameset), największą w Polsce grupą świadczącą usługi z zakresu influencer i gaming marketingu, otwiera nowy kierunek nauczania “Influencer Manager”. “Akademia influencer managera” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w branży marketingowej, która regularnie korzysta już z usług influencerów i twórców internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-kierunek-zawodowy---akademia-influencer-managera,398637,artykul.html

Dlaczego influencer marketing?

Jak wynika z badań i raportów największych domów mediowych na świecie, szacuje się, że do 2028 roku globalna wartość rynku influencer marketingu osiągnie 84,89 miliardy dolarów. Te przewidywania potwierdzają to, o czym Grupa LTTM dobrze wie już od dawna – kampanie z udziałem twórców internetowych są przyszłością marketingu.

- Aktualnym wyzwaniem na rynku nie jest wcale brak osób, które chciałyby współpracować z influencerami, ani nawet brak źródeł dotyczących influencer marketingu. Problem stanowi umiejętnie oddzielanie zweryfikowanej wiedzy, profesjonalnych podmiotów i doświadczonych specjalistów od wszechobecnego “szumu”, który influencerzy generują, również w branży. Na rynku pełno jest niestety mitów, nieskutecznych praktyk i niezrozumienia. Od lat sukcesywnie pracujemy nad tym, aby to zmieniać - mówi Kamil Bolek, CMO LTTM.

Czym jest Akademia Influencer Managera?

Akademia Influencer Managera to czteromiesięczne szkolenie poświadczone zaświadczeniem MEiN oraz certyfikatem z kodem zawodu. Formuła opiera się na spotkaniach z wykładowcami na żywo (połączenie online) oraz dostępie do platformy z dodatkowymi materiałami, quizami i nagraniami. Dzięki takiej organizacji uczestnik ma bezpośredni kontakt z ekspertami, zdobywa praktyczną wiedzę i cenne wskazówki dotyczące managementu influencerów, zarządzania kryzysowego, public relations, etyki oraz wielu innych kwestii i wyzwań związanych z pracą w tym zawodzie.

Swoim doświadczeniem podzielą się najlepsi eksperci w branży, tacy jak:

  • Kamil Bolek – CMO w LTTM,
  • Joanna Ceplin – ekspertka w branży marketingu online, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji,
  • Olga Podzińska – HR Business Partner w LTTM, certyfikowany konsultant DISC,
  • Artur Nalepko – Influencer Manager w LTTM,
  • Karolina Łach – Group Influencer w LTTM,
  • Martyna Adamus – Management Director w LTTM,
  • Justyna Zawadzka – Group Influencer w LTTM,
  • Anna Ryczkowska – Senior PR&Communications Manager w LTTM,
  • Marcin Pyć – Head of Network Management w LTTM,
  • Małgorzata Jaworska-Woźniak – Kancelaria Adwokacka Małgorzata Jaworska-Woźniak.

Skąd pomysł na Akademię Influencer Managera i dlaczego warto w niej uczestniczyć?

- W Instytucie Marki Online i Komunikacji skupiamy się na rozwoju kluczowych umiejętności i kompetencji, niezbędnych dla skutecznego dotarcie do klientów, zwiększania zasięgów i wykorzystania siły mediów społecznościowych do komunikacji marek z klientem i sprzedaży - mówi Joanna Ceplin, założycielka i CEO imok.edu.pl. - Konsumpcja treści w mediach społecznościowych tworzonych przez influencerów cały czas rośnie. Na platformach takich jak YouTube czy TikTok odbiorcy spędzają nawet kilkadziesiąt minut dziennie. Do tego dodajmy Instagram, również Linkedin wykorzystywany w kampaniach B2B. Kampanie influencerskie to dla niektórych marek stały element budowania świadomości i promocji, a nie zapominajmy o microinfluencerach, do których zaufanie jest na bardzo dużym poziomie, a których autentyczny kontent to atrakcyjny kąsek dla marketerów chcących dotrzeć z komunikatem do wąskich grup odbiorców. Wniosek nasuwa się sam, manager influencera to coraz częściej poszukiwana osoba. Dlatego współpraca z LTTM liderem w branży influencer marketingu była dla nas oczywistym wyborem. Wierzę, że zdobycie umiejętności potrzebnych do pracy w obszarze influencer marketingu to jedna z lepszych inwestycji w swój rozwój – dodaje.

Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji

www.imok.edu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wydawać by się mogło, że im mniej menażerów tym lepiej.

A jednak... menażerowie chcą szkolić kolejnych menażerów, czyli swoją konkurencję.
Jak sądzę za pieniądze.

Czyli co? Potem jeden influ będzie miał 10 menażerów?
A może to po prostu szukanie pieniądza na rynku, na którym nie ma pieniądza z influ?
Nie, to nie może być. Przecież nie szkoliliby za kasę w niepotrzebnym zawodzie.

avatar użytkownika
,

Być może masz rację, ale dopóki reklamodawcy finansujący ten rynek mają inne zdanie, pozostaje to tylko Twoim zdaniem.  

,

Dlatego to się nazywa komentarz i jest wyświetlane z podpisem autora.
  

avatar użytkownika
,

Histeryczna niechęć tradycyjnej branży reklamowej wobec nowinek takich jak influencer marketing jest o tyle groteskowa, że zawdzięczamy je wyłącznie bezmyślności i niepohamowanej zachłanności owego tradycyjnie rozumianego świata reklamy. Sami doprowadziliśmy do takiej dewaluacji własnego instrumentarium, że zaczęło ono tracić wiarygodność i skuteczność. Nasilającej się niechęci do opierania komunikacji na tradycyjnych, ignorowanych i znienawidzonych nośnikach, towarzyszą próby znalezienia nowych, "słupów reklamowych", nie objętych jeszcze tak dużym odium.

Gdzie szukać takich nowych nośników? Ano - najlepiej po drugiej stronie świata mediów i reklamy - wśród odbiorców i tzw. "zwykłych ludzi" - takich, którzy wytwarzają więzi emocjonalne i zdają się budować autorytet publiczny niezależnie od reklamowo-medialnego kombajnu. Branża reklamowa chwilowo zaczęła uprawiać to poletko - oczywiście do czasu, gdy rabunkowa eksploatacja nie doprowadzi do zdyskredytowania go, pozbawiając efektywności.

Ciekawe co (kto) potem...
  

,

Ja myślę, że kluczowe było reklamowanie udające niereklamowanie.
  

avatar użytkownika
,

To miałoby wzbudzić wzburzenie? W branży, która próbuje od dawna tej sztuczki na różnych polach i na różne sposoby? A może chodzi raczej o zawiść - że ktoś to robi skuteczniej, chociaż wie co to AIDA...?  

,

Jeśli mnie coś wzburza, to bezradność instytucji wobec takich aktywności.  

avatar użytkownika
,

Ale dlaczego? W sąsiednim wątku bronisz prawa do "podpowiadania" ludziom na kogo mają głosować, z zastosowaniem nielegalnie pozyskanych danych i profilowania, pomimo że to prosta droga do manipulacji wyborczych i demontażu systemu politycznego całych państw...  

,

Gdyby tylko podpowiadanie było nielegalne.

A tak, cały akapit głupot do kosza.
  

avatar użytkownika
,

prawa do "podpowiadania" ludziom na kogo mają głosować, z zastosowaniem nielegalnie pozyskanych danych i profilowania  

,

Jak to dobrze, że Signs nie bierze w tym profilowaniu udziału i nie przekazuje dalej danych zbieranych o userach....

Aż mi ;lżej na sercu, gdy to wiem.
  

avatar użytkownika
,

z zastosowaniem nielegalnie pozyskanych danych  

,

Wielka ulga, że dane userów są u Was bezpieczne, i nie macie żadnych zewnętrznych skryptów niezależnych od wydawcy....  

avatar użytkownika
,

nielegalnie pozyskanych danych  

,

Ach, czyli u Was te skrypty zewnętrzne pozyskują dane legalnie...
Jakie to szczęście, że jest Signs.
  

avatar użytkownika
,

Zgadza się, wszystkie działające na naszych stronach skrypty zewnętrznych firm są wskazane w naszej Polityce Prywatności i żadne zbieranie danych nie odbywa się za plecami użytkowników.  

Najnowsze w tym dziale

Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764