logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy klient Contenthouse - Materasso

  PR 08.03.2017, przeczytano 458 razy
ilustracjastrzałka

Słowacki producent materacy Materasso rozpoczął współpracę z agencją ContentHouse, która odpowiada za działania digital marketing na terenie Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-klient-contenthouse---materasso,31718,artykul.html

Firma Materasso, chcąc poszerzyć swoją obecność na rynku polskim, zdecydowała się na działania content marketingowe, które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki wśród klientów oraz długoterminowe pozycjonowanie treści tworzonych wspólnie ze specjalistami Materasso.

- W ramach współpracy ContentHouse będzie odpowiadał za strategię content marketingową, budowę struktury redakcyjnej portalu firmowego oraz egzekucję zaplanowanych działań. Do zadań naszej agencji będzie należał również zakup mediów – informuje Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse.

- Wiemy, że budowanie marki nie może obejść się bez tworzenia unikalnych, a przede wszystkim dopasowanych do odbiorcy, treści. Zaufaliśmy specjalistom w tym temacie i wierzymy w powodzenie projektu, który wspólnie rozpoczynamy – mówi David Chomat, Export Manager, Materasso Slovakia.

Redakcja tworzonego przez ContentHouse portalu edukacyjnego zadba o to, by specjaliści produkujący od lat materace mogli podzielić się swoją wiedzą ze wszystkimi, którzy poszukują informacji na temat technicznych aspektów materacy, ich wpływie na jakość snu oraz dobrych i złych nawykach towarzyszących wypoczynkowi.

Firma Materasso została założona w 1995 roku. Produkuje materace medycznych, poduszek anatomicznych, stelaży do łóżek i antyalergicznych kołder. Od 2009 roku firma rozpoczęła również produkcję łóżek kontynentalnych.

Obecnie Materasso Słowacja produkuje około 300 000 materacy rocznie w zakładach produkcyjnych położonych w miejscowości Oravské Vesele. Produkcja zaspokaja około 60% udziału w rynku krajowym, a 80% wyprodukowanych materacy jest eksportowana do Republiki Czeskiej, Polski, Węgier, Niemiec, Szwajcarii, Finlandii, Holandii, Litwy i innych krajów.

Materasso jest jedynym producentem materacy na Słowacji pracujących w systemie ISO.

Źródło: ContentHouse

www.contenthouse.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764