logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy klient w 4 Publicity

  PR 26.05.2020, przeczytano 377 razy

Od maja 2020 agencja 4 Publicity nawiązała współpracę z nowy klientem. Jest nim dystrybutor elektroniki użytkowej oraz sprzętu telekomunikacyjnego - firma Świat Telefonów. Agencja zajmie się promocją m.in. marki Woodpecker oraz projektu Wnętrze bez wirusa, oferującą plazmowe oczyszczacze powietrza. W ramach współpracy agencja 4 Publicity będzie odpowiedzialną za całokształt działań komunikacyjnych marki Woodpecker w tym: relacje z dziennikarzami, działania Social Media czy testy produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-klient-w-4-publicity,387170,artykul.html

Działania PR będą skupiały na pokazaniu  urządzeń w mediach branżowych skierowanych do biznesu, hotelarstwa, fitnessu, kosmetologii oraz medycznych.

Marka Woodpecker, której Świat Telefonów jest  jedynym dystrybutorem na Polskę oraz Hiszpanię to producent wysokiej klasy oczyszczaczy powietrza opartych o innowacyjną technologię plazmową. Technologię tą wcześniej wykorzystywano głównie w branży medycznej. Dzięki inżynierom marki Woodpecker  zastosowania udało się wdrożyć do urządzeń dedykowanych sektorowi MŚP.

- Decydując się na współpracę z danym producentem najważniejsze jest dla nas, by produkty były wyznacznikiem nowych trendów i wyróżniały na tle konkurencji unikatowymi rozwiązaniami oraz jakością wykonania. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży technologicznej otworzyło nam opcję poszerzenia oferty o nowe, innowacyjne urządzenia do dekontaminacji powietrza – podkreśla Jan Głowacki prezes zarządu firmy Świat Telefonów.

Świat Telefonów to istniejący od 2003 roku dystrybutor sprzętu elektronicznego współpracujący z najbardziej innowacyjnym firmami w Europie W swojej ofercie posiada marki z sektora telekomunikacyjnego oraz AGD i RTV. W 2020 roku w ramach współpracy z firmą Dental Holding, firma zdecydowała się na dystrybucję urządzeń do dekontaminacji powietrza oraz stworzyła projekt Wnętrze bez wirusa.

- Od 2007 roku skutecznie komunikujemy producentów z branży technologicznej oraz Beauty. Pokazujemy, że można skutecznie łączyć na pozór te dwa odległe światy. Jest nam niezmiernie miło, że przed nami nowe wyzwanie, którym będzie wdrożenie rozwiązań z przemysłu Med-tech do sektora MŚP - podkreśla Magdalena Cieślak, CEO agencji 4 Publicity.

Z ramienia agencji projektem opiekować się będzie Magdalena Cieślak oraz Kamil Borys. Agencja pozyskała klienta drogą rekomendacji.

Źródło: 4 Publicity

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764