logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy klient w portfolio agencji More Bananas

  PR 21.05.2019, przeczytano 139 razy

More Bananas w kwietniu 2019 rozpoczęło współpracę z kolejną marką z branży FMCG. Zapowiada się naprawdę smacznie, bo agencja odpowiada za komunikację nowej krakowskiej lodziarni - Lodowa Wyspa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-klient-w-portfolio-agencji-more-bananas,382540,artykul.html

- Na Lodowej Wyspie panuje rajski klimat, który pozwala poczuć lato w mieście. Zależało nam, żeby przenieść go również do social mediów i w ten sposób zachęcić krakowian do odwiedzenia nowej lodziarni - mówi Katarzyna Witkowska, social media specialist w More Bananas.

More Bananas odpowiada za wizerunek marki w sieci, planuje działania social media oraz z ramienia Lodowej Wyspy współpracuje z influencerami. Za koordynację projektu po stronie agencji odpowiada Karolina Kumor (social media manager) z kreatywnym zespołem: Monika Biernat (grafik) i Katarzyna Witkowska (social media specialist).

- Lodowa Wyspa wyróżnia się nie tylko wyglądem standu, ale i rodzajem oferowanych produktów, co zdecydowanie działa na korzyść marki. Gdy większość lodziarni oferuje tradycyjne porcje w wafelkach, na Lodowej Wyspie można skomponować swój własny deser w bio miseczce z owocami i fancy słodyczami - content na Instagrama gotowy! To bardzo ważne dla influencerów, których zapraszamy do najnowszej kampanii - komentuje Karolina Kumor, social media manager w More Bananas.

Lodowa Wyspa to nowa krakowska lodziarnia w prawdziwie egzotycznym klimacie. Receptura lodów, jak mówią właściciele, jest oparta o naturalne składniki najwyższej jakości. Krakowianie sami mogą skomponować lodowy deser. Wystarczy, że wybiorą ulubiony smak lodów i dodatki: egzotyczne owoce lub słodycze. Lodziarnie na stałe zagościły już w Galerii Bronowice i M1. Wkrótce są planowane otwarcia kolejnych lodowych punktów.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764