logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy klient w portfolio agencji More Bananas

  PR 21.05.2019, przeczytano 117 razy

More Bananas w kwietniu 2019 rozpoczęło współpracę z kolejną marką z branży FMCG. Zapowiada się naprawdę smacznie, bo agencja odpowiada za komunikację nowej krakowskiej lodziarni - Lodowa Wyspa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-klient-w-portfolio-agencji-more-bananas,382540,artykul.html

- Na Lodowej Wyspie panuje rajski klimat, który pozwala poczuć lato w mieście. Zależało nam, żeby przenieść go również do social mediów i w ten sposób zachęcić krakowian do odwiedzenia nowej lodziarni - mówi Katarzyna Witkowska, social media specialist w More Bananas.

More Bananas odpowiada za wizerunek marki w sieci, planuje działania social media oraz z ramienia Lodowej Wyspy współpracuje z influencerami. Za koordynację projektu po stronie agencji odpowiada Karolina Kumor (social media manager) z kreatywnym zespołem: Monika Biernat (grafik) i Katarzyna Witkowska (social media specialist).

- Lodowa Wyspa wyróżnia się nie tylko wyglądem standu, ale i rodzajem oferowanych produktów, co zdecydowanie działa na korzyść marki. Gdy większość lodziarni oferuje tradycyjne porcje w wafelkach, na Lodowej Wyspie można skomponować swój własny deser w bio miseczce z owocami i fancy słodyczami - content na Instagrama gotowy! To bardzo ważne dla influencerów, których zapraszamy do najnowszej kampanii - komentuje Karolina Kumor, social media manager w More Bananas.

Lodowa Wyspa to nowa krakowska lodziarnia w prawdziwie egzotycznym klimacie. Receptura lodów, jak mówią właściciele, jest oparta o naturalne składniki najwyższej jakości. Krakowianie sami mogą skomponować lodowy deser. Wystarczy, że wybiorą ulubiony smak lodów i dodatki: egzotyczne owoce lub słodycze. Lodziarnie na stałe zagościły już w Galerii Bronowice i M1. Wkrótce są planowane otwarcia kolejnych lodowych punktów.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z...
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO
Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Iiyama wprowadza nowe 22-calowe monitory biurowe
Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.
Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764