logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy konkurs w Radiu Złote Przeboje

  PR 14.04.2021, przeczytano 224 razy

Aż 10 tys. zł mogą wygrać słuchacze Radia Złote Przeboje w nowym konkursie antenowym "Dycha po ósmej". Zabawa, w której można wziąć udział od dziś - środy, 14 kwietnia 2021 r., rozgrywana jest w porannej audycji "Złote Przeboje na dzień dobry". Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy usłyszą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-konkurs-w-radiu-zlote-przeboje,391035,artykul.html

Na co można wydać 10 tys. zł? Nad tym mogą się zastanawiać słuchacze Radia Złote Przeboje, planując swój udział w nowym konkursie stacji "Dycha po ósmej." Najwyższą nagrodą jest w nim właśnie taka kwota. Aby ją otrzymać, uczestnicy zabawy w ciągu 10 sekund muszą poprawnie wskazać nazwiska gwiazd, które usłyszą w trakcie konkursu na antenie. Za wskazanie jednego nazwiska wygraną jest 100 zł, dwóch - 1000 zł, a całego kompletu - 10 000 zł.

Konkurs rozgrywany będzie od poniedziałku do piątku o godz. 8:10 - w porannej audycji Radia Złote Przeboje. Zabawa rozpoczęła się 14 kwietnia i zaplanowana jest na kilka najbliższych tygodni.

Słuchacze stacji mogą zgłaszać się do konkursu telefonicznie.

Konkurs "Dycha po ósmej" w Radiu Złote Przeboje wspierają promocja na antenie, na zloteprzeboje.pl oraz w mediach społecznościowych, a także działania reklamowe prowadzone w internecie, m.in. na Gazeta.pl, Onet.pl, Wp.pl oraz na platformie YouTube i Facebooku. Kampanię przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok jako platforma globalna daje swojej społeczności możliwość odkrywania kultury w każdym zakątku na ziemi – od sztuki i muzyki po taniec i teatr. Treści związane z kulturą są niezwykle popularne na TikToku. Najczęściej używane hashtagi takie jak #FineArt, #ArtHistory i #ArtOnTikTok zgromadziły do tej pory ponad 2 miliardy wyświetleń na całym świecie, odnotowując...
Wiodące marki mediowe, TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery innowacyjne produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.
Tomasz Bocheński nagrodzony przez Society for News Design
Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, jako jedyny z Polski, został nagrodzony w największym i najbardziej prestiżowym konkursie projektowania prasowego Best of Print News Design. Konkurs jest organizowany przez Society for News Design ze Stanów Zjednoczonych.
„Monika Olejnik. Otwarcie” – nowy program dziennikarki w TVN24 Go
10 maja w TVN24 GO zadebiutował premierowy odcinek nowego programu "Monika Olejnik. Otwarcie". To autorski cykl wywiadów, w którym dziennikarka, znana z bezkompromisowych dyskusji z najważniejszymi politykami w kraju, zaprasza do szczerej rozmowy ludzi kultury, sztuki, sportu oraz nauki. Goście opowiedzą o swoich spostrzeżeniach dotyczących otaczającej nas...
Business Insider uruchamia platformę Business Insider TRENDS, która będzie skupiać aktywności dotyczące trendów w biznesie i technologii zmieniających biznes. Wśród podejmowanych inicjatyw w ramach platformy Business Insider TRENDS znajdzie się cykl konferencji on-line, publikacja raportu Business Insider Global Trends Report o światowych trendach, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764