logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy kontrakt agencji Lawenda Public Relations

  PR 06.10.2015, przeczytano 432 razy

Organizator Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow, firma ECP Polska, ponownie powierzył Agencji Lawenda Public Relations promocję najbliższej edycji tego wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-kontrakt-agencji-lawenda-public-relations,26165,artykul.html

Agencja Lawenda Public Relations po raz kolejny zajmie się obsługą public relations Targów RetailShow 2015, wiodącego wydarzenia branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Targi odbędą się 18 i 19 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Zadaniem Agencji jest doradztwo wizerunkowe oraz media relations, a także obsługa Salonu Prasowego podczas targów.

Źródło: Lawenda Public Relations

www.lawendapr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764