logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy laminat polskiego producenta Ikonos

  PR 31.05.2017, przeczytano 460 razy
ilustracjastrzałka

Fabryka w Opolu ogłosiła właśnie wprowadzenie nowego laminatu do produkcji. Nowoczesna ultracienka folia na bazie Polipropylenu (PP) o grubości jedynie 20 mic jest dedykowana do wnętrz na krótkoterminowe zastosowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-laminat-polskiego-producenta-ikonos,32675,artykul.html

Zaletą nowego laminatu jest przede wszystkim jego grubość. Folia zaaplikowana na wydruku pozostaje praktycznie niewidoczna jednocześnie nadając delikatne matowe wykończenie. Dzięki zastosowaniu folii PP zamiast PVC, materiał jest niezwykle stabilny i łatwy w aplikacji pomimo swojej grubości. Jak większość laminatów ochrania on wydruki przed uszkodzeniami chemicznymi i mechanicznymi. Nowy materiał nadaje do mycia zarówno na sucho jak i na mokro. Struktura, grubość oraz właściwości fizyczne nowej folii, dają zupełnie nowe możliwości zabezpieczania wydruków.

Źródło: Ikonos

www.ikonos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764