logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy laminator płynny AFC firmy Drytac w ofercie Jet Media

  PR 16.12.2008, przeczytano 2108 razy
ilustracjastrzałka

Jet Media wprowadza do swojej oferty laminator płynny AFC firmy Drytac. Nowe laminatory różnią się od innych obecnych na rynku rozwiązaniami technicznymi wpływającymi na jakość i łatwość laminowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-laminator-plynny-afc-firmy-drytac-w-ofercie-jet-media,8244,artykul.html

DRYTAC jest jednym z czołowych producentów maszyn i materiałów do zabezpieczania wydruków. Nowe płynne laminatory AFC Drytac różnią się od innych obecnych na rynku rozwiązaniami technicznymi wpływającymi na jakość i łatwość laminowania. Pierwszą z nowości jest wałek odpowiedzialny za grubość nakładanego laminatu, który obracając się umożliwi lepsze i bardziej dokładne rozprowadzenie laminatu na materiale, a także nie uszkodzi wrażliwej powierzchni laminowanego wydruku. Następną cechą nowych laminatorów jest prowadzenie laminowanego materiału dodatkowym wałkiem umożliwiającym zalaminowanie wydruku do końca bez konieczności ręcznego przytrzymywania wydruku. Wymienny pojemnik na laminat umożliwia sprawną i łatwą wymianę laminatu z błyszczącego na matowy bez konieczności czyszczenia całej maszyny. Nowe maszyny AFC będą dostępne w trzech szerokościach 1600, 1900 i 3200mm

Zastosowanie
Laminatory płynne służą do zabezpieczania wydruków solwentowych, w tym banerów, plandek, a zwłaszcza folii samoprzylepnych wykorzystywanych do oklejania pojazdów. System zabezpieczania płynnego dodatkowo wzmacnia grafikę i daje jej lepszą ochronę przed środkami chemicznymi oraz uszkodzeniami mechanicznymi np. przez szczotki w myjniach. Jest również doskonałym zabezpieczeniem folii wylewanych z przeznaczeniem na przetłoczenia, gdyż po wyschnięciu pracuje wraz z materiałem, nie tworząc dodatkowej, podatnej na rozdwajanie czy pęknięcia warstwy.

Źródło: Jet Media


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764