logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy magazyn dla branży e-commerce

  PR 27.07.2020, przeczytano 363 razy
ilustracjastrzałka

Skupia w sobie szerokie spojrzenie na rynek dwóch branż: mody i designu. Wśród autorów, obok osobowości z wymienionych dziedzin, o warstwę merytoryczną, związaną z e-commerce dbają eksperci na co dzień pracujący dla trzech polskich serwisów: Domodi, Allani oraz Homebook. Na rynku ukazał się właśnie pierwszy online’owy numer Clue - magazynu Grupy Domodi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-magazyn-dla-branzy-e-commerce,387899,artykul.html

Clue - magazyn Grupy Domodi to kwartalnik, który jest wydawany od Q III 2020.  Punktem wyjścia oraz swoistym motto każdego z numerów magazynu staną się hasła, dopasowane do panującej w danym momencie sytuacji rynkowej. Celem publikacji jest przede wszystkim edukacja i przedstawianie przynoszących korzyści rozwiązań dla biznesu. Tematyka magazynu skoncentrowana jest wokół trzech głównych obszarów: biznesu, komunikacji oraz trendów. Dlatego na jego łamach cenną wiedzę odnajdą zarówno przedstawiciele działów PR i marketingu, sklepy oraz marki prowadzące swoje e-commerce jak i ludzie pasjonujący się obiema branżami.

- Zależało nam, aby stworzyć przede wszystkim materiał edukacyjny, a na jego potrzeby pozyskać ekspertów o różnorodnych doświadczeniach i punktach widzenia - mówi Martyna Głowińska, redaktor naczelna Clue. - Całość chciałyśmy obudować w minimalistyczną publikację,  na łamach której zebrałyśmy wnioski i refleksje na temat kondycji branży - tak właśnie narodziło się Clue, definiowane jako wskazówka, klucz do sukcesu – dodaje.

Treści w publikacji każdorazowo będą przygotowywane przez ekspertów oraz autorytety świata mody i designu. Już w pierwszym numerze swoje obserwacje przedstawili: Sonia Przybył - badaczka trendów z Agencji Metaphor; Paulina Smaszcz - marketingowiec, mentorka, #kobietapetarda; Adela Ochman - dyrektorka kreatywna marki Argument; Aleksandra Kasza - właścicielka bloga Olcykowe; Dagmara Pakulska - marketerka, szkoleniowiec, autorka Niby-Prasówki; Ewelina Saja - specjalistka ds. PR i marketingu w Grupie Domodi; Marta Budziarek - copywriterka w Grupie Domodi; Piotr Sobieś Google Ads & retargeting section lider w Grupie Domodi; Paweł Piekarski - B2B marketing manager w Grupie Domodi; Jan Sikora - profesor gdańskiej ASP, właściciel pracowni Sikora Wnętrza; Michał Piernikowski - dyrektor Łódź Design Festival; Katarzyna Księżnopolska - redaktor naczelna Magazif.com czy Justyna Siejka - współwłaścicielka Home Sweet Home PR.

Pierwszy numer to 63 stron publikacji, na których zaproszeni goście i eksperci zawarli swoje przemyślenia pod hasłem: OD NOWA.

- To właśnie przyszłość i to, co przed nami stały się tematem naszej publikacji. Z autopsji znamy sytuację, w jakiej znalazła się cała branża, dlatego nasz magazyn ma być odpowiedzią na jej potrzeby związane z poszukiwaniem rozwiązań lub inspiracji do działania - podsumowuje redaktor naczelna Clue.

  • Treść magazynu jest darmowa i dostępna TUTAJ [PDF].

Źródło: Grupa Domodi

www.domodi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wizualnie całkiem całkiem, ale falstartem jest pobieranie z jakiejś roboczej podstrony.
5/10

avatar użytkownika
,

Zwłaszcza że strona chodzi wolno, a objętość pliku wynosi 17 mb. Pomysł na magazyn o tej tematyce, wymagającej bogatego materiału ilustracyjnego, zasługuje na lepszą optymalizację pod kątem docelowej objętości plików do pobrania, z uwzględnieniem sytuacji użytkowników mobilnych.  

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764