logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy magazyn dla branży e-commerce

  PR 27.07.2020, przeczytano 736 razy
ilustracjastrzałka

Skupia w sobie szerokie spojrzenie na rynek dwóch branż: mody i designu. Wśród autorów, obok osobowości z wymienionych dziedzin, o warstwę merytoryczną, związaną z e-commerce dbają eksperci na co dzień pracujący dla trzech polskich serwisów: Domodi, Allani oraz Homebook. Na rynku ukazał się właśnie pierwszy online’owy numer Clue - magazynu Grupy Domodi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-magazyn-dla-branzy-e-commerce,387899,artykul.html

Clue - magazyn Grupy Domodi to kwartalnik, który jest wydawany od Q III 2020.  Punktem wyjścia oraz swoistym motto każdego z numerów magazynu staną się hasła, dopasowane do panującej w danym momencie sytuacji rynkowej. Celem publikacji jest przede wszystkim edukacja i przedstawianie przynoszących korzyści rozwiązań dla biznesu. Tematyka magazynu skoncentrowana jest wokół trzech głównych obszarów: biznesu, komunikacji oraz trendów. Dlatego na jego łamach cenną wiedzę odnajdą zarówno przedstawiciele działów PR i marketingu, sklepy oraz marki prowadzące swoje e-commerce jak i ludzie pasjonujący się obiema branżami.

- Zależało nam, aby stworzyć przede wszystkim materiał edukacyjny, a na jego potrzeby pozyskać ekspertów o różnorodnych doświadczeniach i punktach widzenia - mówi Martyna Głowińska, redaktor naczelna Clue. - Całość chciałyśmy obudować w minimalistyczną publikację,  na łamach której zebrałyśmy wnioski i refleksje na temat kondycji branży - tak właśnie narodziło się Clue, definiowane jako wskazówka, klucz do sukcesu – dodaje.

Treści w publikacji każdorazowo będą przygotowywane przez ekspertów oraz autorytety świata mody i designu. Już w pierwszym numerze swoje obserwacje przedstawili: Sonia Przybył - badaczka trendów z Agencji Metaphor; Paulina Smaszcz - marketingowiec, mentorka, #kobietapetarda; Adela Ochman - dyrektorka kreatywna marki Argument; Aleksandra Kasza - właścicielka bloga Olcykowe; Dagmara Pakulska - marketerka, szkoleniowiec, autorka Niby-Prasówki; Ewelina Saja - specjalistka ds. PR i marketingu w Grupie Domodi; Marta Budziarek - copywriterka w Grupie Domodi; Piotr Sobieś Google Ads & retargeting section lider w Grupie Domodi; Paweł Piekarski - B2B marketing manager w Grupie Domodi; Jan Sikora - profesor gdańskiej ASP, właściciel pracowni Sikora Wnętrza; Michał Piernikowski - dyrektor Łódź Design Festival; Katarzyna Księżnopolska - redaktor naczelna Magazif.com czy Justyna Siejka - współwłaścicielka Home Sweet Home PR.

Pierwszy numer to 63 stron publikacji, na których zaproszeni goście i eksperci zawarli swoje przemyślenia pod hasłem: OD NOWA.

- To właśnie przyszłość i to, co przed nami stały się tematem naszej publikacji. Z autopsji znamy sytuację, w jakiej znalazła się cała branża, dlatego nasz magazyn ma być odpowiedzią na jej potrzeby związane z poszukiwaniem rozwiązań lub inspiracji do działania - podsumowuje redaktor naczelna Clue.

  • Treść magazynu jest darmowa i dostępna TUTAJ [PDF].

Źródło: Grupa Domodi

www.domodi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764