logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy magazyn dla branży e-commerce

  PR 27.07.2020, przeczytano 743 razy
ilustracjastrzałka

Skupia w sobie szerokie spojrzenie na rynek dwóch branż: mody i designu. Wśród autorów, obok osobowości z wymienionych dziedzin, o warstwę merytoryczną, związaną z e-commerce dbają eksperci na co dzień pracujący dla trzech polskich serwisów: Domodi, Allani oraz Homebook. Na rynku ukazał się właśnie pierwszy online’owy numer Clue - magazynu Grupy Domodi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-magazyn-dla-branzy-e-commerce,387899,artykul.html

Clue - magazyn Grupy Domodi to kwartalnik, który jest wydawany od Q III 2020.  Punktem wyjścia oraz swoistym motto każdego z numerów magazynu staną się hasła, dopasowane do panującej w danym momencie sytuacji rynkowej. Celem publikacji jest przede wszystkim edukacja i przedstawianie przynoszących korzyści rozwiązań dla biznesu. Tematyka magazynu skoncentrowana jest wokół trzech głównych obszarów: biznesu, komunikacji oraz trendów. Dlatego na jego łamach cenną wiedzę odnajdą zarówno przedstawiciele działów PR i marketingu, sklepy oraz marki prowadzące swoje e-commerce jak i ludzie pasjonujący się obiema branżami.

- Zależało nam, aby stworzyć przede wszystkim materiał edukacyjny, a na jego potrzeby pozyskać ekspertów o różnorodnych doświadczeniach i punktach widzenia - mówi Martyna Głowińska, redaktor naczelna Clue. - Całość chciałyśmy obudować w minimalistyczną publikację,  na łamach której zebrałyśmy wnioski i refleksje na temat kondycji branży - tak właśnie narodziło się Clue, definiowane jako wskazówka, klucz do sukcesu – dodaje.

Treści w publikacji każdorazowo będą przygotowywane przez ekspertów oraz autorytety świata mody i designu. Już w pierwszym numerze swoje obserwacje przedstawili: Sonia Przybył - badaczka trendów z Agencji Metaphor; Paulina Smaszcz - marketingowiec, mentorka, #kobietapetarda; Adela Ochman - dyrektorka kreatywna marki Argument; Aleksandra Kasza - właścicielka bloga Olcykowe; Dagmara Pakulska - marketerka, szkoleniowiec, autorka Niby-Prasówki; Ewelina Saja - specjalistka ds. PR i marketingu w Grupie Domodi; Marta Budziarek - copywriterka w Grupie Domodi; Piotr Sobieś Google Ads & retargeting section lider w Grupie Domodi; Paweł Piekarski - B2B marketing manager w Grupie Domodi; Jan Sikora - profesor gdańskiej ASP, właściciel pracowni Sikora Wnętrza; Michał Piernikowski - dyrektor Łódź Design Festival; Katarzyna Księżnopolska - redaktor naczelna Magazif.com czy Justyna Siejka - współwłaścicielka Home Sweet Home PR.

Pierwszy numer to 63 stron publikacji, na których zaproszeni goście i eksperci zawarli swoje przemyślenia pod hasłem: OD NOWA.

- To właśnie przyszłość i to, co przed nami stały się tematem naszej publikacji. Z autopsji znamy sytuację, w jakiej znalazła się cała branża, dlatego nasz magazyn ma być odpowiedzią na jej potrzeby związane z poszukiwaniem rozwiązań lub inspiracji do działania - podsumowuje redaktor naczelna Clue.

  • Treść magazynu jest darmowa i dostępna TUTAJ [PDF].

Źródło: Grupa Domodi

www.domodi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bar Paragraf – podcast w Onecie i w Onet Audio
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat dziewięćdziesiątych. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Unlimited – wideocast w Polsat Box Go
W Polsat Box Go startuje nowy wideocast Unlimited, w którym gośćmi będą osoby z szeroko rozumianego showbiznesu. Niezwykłe postaci, które swój sukces nierzadko osiągnęły dlatego, że ich życie bywa unlimited, będą dzielić się swoimi historiami. Pierwszy odcinek z Iwoną Pavlović jest już dostępny w Polsat Box Go. Program prowadzi dziennikarz...
W I kwartale 2024 r. Grupa Polsat Plus rozbudowała zasięg 5G Plusa do 23 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 6 mln osób. Ze światłowodem dociera do 13 mln osób. Wiosenna ramówka Telewizji Polsat miała wysoką oglądalność, a Grupa Polsat-Interia w kwietniu ponownie została nr 1 wśród wydawców internetowych. Trwa rozruch...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2024 r.
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Agora osiągnęła rekordowe przychody. Niemal 386 mln zł wpływów oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o 30,5%, z czego ponad 100 mln zł pochodzi z kanałów cyfrowych i internetowych. Wyraźnie wyższe przychody wykazały segmenty Film i Książka oraz Radio. Zysk spółki...
W Polsce przynajmniej raz w miesiącu słucha podcastów blisko 9,8 mln osób, co oznacza rok do roku wzrost o 1,6 mln odbiorców. Kim są? Internetowe audycje na żądanie trafiają częściej do kobiet niż mężczyzn, mieszkańców miast i osób lepiej wykształconych. Wnioski z ostatniej części raportu „Słuchacz podcastów w Polsce 2023” przygotowanego przez analityków...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764