logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Manager na pokładzie Triple PR

  PR 25.09.2024, przeczytano 364 razy
ilustracja

W kwietniu 2024 roku do działu komunikacji biznesowej agencji Triple PR dołączył Mariusz Kania. Od sierpnia pełni funkcję Content Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-manager-na-pokladzie-triple-pr,405813,artykul.html

Mariusz Kania w nowej roli odpowiada za doradztwo strategiczne w obszarze content marketingu dla klientów agencji oraz za szkolenie i rozwój kompetencji zespołu w tym zakresie. Prowadzi projekty komunikacyjne dla klientów z sektorów automotive i HR, takich jak: ŠKODA Polska, Gi Group, Grafton Recruitment oraz Wyser.

Rola Content Managera jest elementem wewnętrznego programu rozwojowego realizowanego w agencji, mającego na celu wzmacnianie kompetencji zespołu i skuteczności działań komunikacyjnych.

Mariusz Kania ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Triple PR był związany, m.in. z CQURE czy agencją Q&A Communication. Przez kilka lat był redaktorem i dziennikarzem w „Gazecie Wyborczej”, gdzie doskonalił swój warsztat pisarski oraz zdobywał umiejętności nawiązywania relacji z wykorzystaniem innych środków przekazu.

Jest magistrem archeologii i doktorem etnologii. Tytuły te uzyskał na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. 

Triple PR, oprócz działań PR, oferuje warsztaty strategiczne i szkolenia. Agencja doradza klientom w zakresie skalowania działań na LinkedIn oraz oferuje takie usługi jak kompleksowa obsługa LinkedIn, w tym prowadzenie programów employee advocacy, komunikacja z obszaru ESG i działania Community Relations. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu – od doradztwa, szkoleń, po copywriting.

Agencja ma w portfolio m.in. takie marki jak Cushman & Wakefield, TFG Asset Management, Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych, Grupa Reesco, Leroy Merlin, Faktoria, Bibby Financial Services, Hebe, Tchibo czy L'Osteria.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made na stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki. Awans wpisuje się w misję agencji, która stawia na rozwój pracowników oraz jakościowy client service.
Kamila Bidzińska awansuje w SEC Newgate CEE
Kamila Bidzińska awansowała w strukturach SEC Newgate CEE na stanowisko Managing Partnera. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director. Obecnie do jej zadań należy prowadzenie projektów dla klientów strategicznych, rozbudowa zespołu oraz wsparcie firmy w dalszym rozwoju działalności. Raportuje bezpośrednio do Zofii Bugajnej-Kasdepke, Founding Partner/CEO SEC Newgate...
Martyna Solińska dyrektor zarządzającą 38Content Communication
Z początkiem października Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication. W nowej roli będzie odpowiadać za bieżące zarządzanie agencją, rozwój talentów i kompetencji oraz nowych obszarów biznesowych. Przed objęciem nowej funkcji zarządzała w agencji kompetencjami strategicznymi oraz doradczymi jako Strategy...
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski, z ponad 12-latnim doświadczeniem w branży digital marketingu, związany jest z ONE House od maja 2021 roku. Dotychczas, jako Senior SEM & Paid Social Manager, odpowiadał za planowanie i zakup kampanii internetowych oraz koordynację zespołu odpowiedzialnego za działania digitalowe. W nowej roli jego obowiązki zostaną poszerzone o rozwój portfolio wszystkich...
Weronika Szczepanik awansuje w iProspect
Od października Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska). Wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w tym m.in. Link4, Wonga.com czy Tchibo. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764