logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy marketplace Wirtualnej Polski – WP Radarokazji

  PR 20.04.2018, przeczytano 512 razy

Grupa WP wystartowała właśnie z multibrandowym serwisem e-commerce „WP radarOkazji”. To kolejne rozwiązanie Wirtualnej Polski służące sprzedaży w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-marketplace-wirtualnej-polski-%E2%80%93-wp-radarokazji,36236,artykul.html

WP radarOkazji to serwis, który agreguje tysiące ofert od partnerów e-commerce w jednym miejscu. Wyróżnikiem WP radarOkazji jest personalizacja – serwis w sposób automatyczny dopasowuje wyświetlane sklepy i oferty produktowe do preferencji użytkownika. Dodatkowym atutem są powiadomienia, które informują użytkowników o przecenie produktów, którymi się interesowali.

Wirtualna Polska funkcjonalności e-commerce rozwija od jesieni ubiegłego roku. W swojej ofercie posiada rozwiązania takie jak WP Content Driven Commerce, opierające się na natywnych treściach konsumenckich, służących m.in. budowaniu świadomości marki i pozyskiwaniu nowych klientów. Na stronie głównej i w serwisach Grupy działa również zakładka WP Okazje, której rozwinięciem jest serwis WP radarOkazji.

– Dzięki stworzeniu horyzontalnego serwisu e-commerce zyskujemy więcej możliwości prezentowania użytkownikom dopasowanych produktów. Większa przestrzeń dostępna w osobnym serwisie pozwoliła nam na wprowadzenie drzewa produktowego, filtrów czy sortowania. Użytkownikom daje to możliwość zebrania większej ilości informacji o produkcie i podjęcie lepszej decyzji zakupowej. W kolejnym etapie rozwoju WP radarOkazji przewidujemy także rozszerzenie naszej oferty reklamowej – mówi Piotr Rytel, szef działu e-commerce w WP.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764