Codemedia SA – agencja specjalizująca się w strategicznym wykorzystaniu mediów w komunikacji marketingowej, należąca do Grupy ADV – ma nowego Media Managera. W wyniku rozwoju firmy do zespołu Mediasense, działającego w strukturach Codemedia SA, dołączył Bartosz Zientek.
Bartosz Zientek rozpoczął karierę zawodową w 2005 roku w MPG, gdzie odpowiadał m. in. za obsługę budżetu Hyundai Motor Poland, jednego z głównych klientów agencji. W Mediasense (Codemedia SA) zajmuje się planowaniem i zakupem mediów z uwzględnieniem konwergencji oraz RTB.
„Jesteśmy przekonani, że bogate doświadczenie zawodowe Bartosza Zientka oraz jego doskonałe umiejętności interpersonalne pozwolą na jeszcze efektywniejsze planowanie i realizację komunikacji mediowej dla naszych Klientów” – powiedział Piotr Bieńko, managing director Mediasense (Codemedia SA).
W październiku 2011 roku agencja Codemedia rozpoczęła proces włączania w swoje struktury domu mediowego Mediasense, również z Grupy ADV. Wzrost kompetencji branżowych, jak również rozszerzenie portfolio usług to tylko nieliczne, pozytywne zmiany, jakich mogą spodziewać się Klienci połączonych spółek. Usługi Codemedia z obszaru wykorzystania Internetu i mediów cyfrowych zostaną rozszerzone o kompetencje Mediasense w mediach tradycyjnych. Fuzja zapewni ponadto wzrost efektywności operacyjnej oraz skali działania.
Źródło: Grupa ADV