logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Media Manager w strukturach Codemedia SA

  PR 11.12.2011, przeczytano 3573 razy
ilustracjastrzałka

Codemedia SA – agencja specjalizująca się w strategicznym wykorzystaniu mediów w komunikacji marketingowej, należąca do Grupy ADV – ma nowego Media Managera. W wyniku rozwoju firmy do zespołu Mediasense, działającego w strukturach Codemedia SA, dołączył Bartosz Zientek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-media-manager-w-strukturach-codemedia-sa,14146,artykul.html

Bartosz Zientek rozpoczął karierę zawodową w 2005 roku w MPG, gdzie odpowiadał m. in. za obsługę budżetu Hyundai Motor Poland, jednego z głównych klientów agencji. W Mediasense (Codemedia SA) zajmuje się planowaniem i zakupem mediów z uwzględnieniem konwergencji oraz RTB.

„Jesteśmy przekonani, że bogate doświadczenie zawodowe Bartosza Zientka oraz jego doskonałe umiejętności interpersonalne pozwolą na jeszcze efektywniejsze planowanie i realizację komunikacji mediowej dla naszych Klientów” – powiedział Piotr Bieńko, managing director Mediasense (Codemedia SA).

W październiku 2011 roku agencja Codemedia rozpoczęła proces włączania w swoje struktury domu mediowego Mediasense, również z Grupy ADV. Wzrost kompetencji branżowych, jak również rozszerzenie portfolio usług to tylko nieliczne, pozytywne zmiany, jakich mogą spodziewać się Klienci połączonych spółek. Usługi Codemedia z obszaru wykorzystania Internetu i mediów cyfrowych zostaną rozszerzone o kompetencje Mediasense w mediach tradycyjnych. Fuzja zapewni ponadto wzrost efektywności operacyjnej oraz skali działania.

Źródło: Grupa ADV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764