logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Media Marketing Polska

  PR 24.03.2020, przeczytano 224 razy
ilustracjastrzałka

Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-media-marketing-polska,386245,artykul.html

W CHWILI KIEDY PISZĘ TE SŁOWA, POD ZNAKIEM ZAPYTANIA STOI ROZEGRANIE UEFA EURO 2020 I IGRZYSK OLIMPIJSKICH.

Ale zróbmy na przekór wirusowi, bo pandemia w końcu minie i zastanówmy się, jak dalej będzie rozwijać się marketing sportowy. Bo chociaż topowi sportowcy to gwiazdy, a piłka nożna rozgrzewa emocje milionów, widać na horyzoncie także inne zagrożenia.

Po pierwsze, zastanówmy się, jak długo sport będzie atrakcyjny dla młodych ludzi. Nie da się ukryć, że młodzież woli gaming, a publiczność wydarzeń sportowych i transmisji starzeje się. Dodatkowo obecne próby mariażu sportu i e-sportu uważam ze mało udane i raczej pozostaną to dwa różne światy.

Po drugie, widać coraz mniejsze zainteresowanie ze strony rządów, samorządów, społeczności organizacją wielkich imprez. Problem ten dotyczy w mniejszym stopniu piłki nożnej. I właśnie z tego powodu obawiam się, że imprezy sportowe mogą stać się łupem atrakcyjnym dla propagandy, krajów dalekich od standardów praworządności, jak to się stało podczas igrzysk zimowych w Soczi. A nadchodzące piłkarskie mistrzostwa w Katarze można także interpretować w ten sposób.

Te zawirowania będą miały wpływ na sport i marketing sportowy, który mogą czekać trudniejsze czasy. Dlatego tym bardziej pielęgnujmy związki sponsorów z dyscyplinami i sportowcami. Sport potrzebuje wsparcia.

Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”

Źródło: VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.

www.media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligraficzny „OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem
Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie "OOH news". To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych - w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl.
Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne
Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?
Eko marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine
Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska...
Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine
Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764