logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Media Marketing Polska

  PR 24.03.2020, przeczytano 125 razy
ilustracjastrzałka

Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-media-marketing-polska,386245,artykul.html

W CHWILI KIEDY PISZĘ TE SŁOWA, POD ZNAKIEM ZAPYTANIA STOI ROZEGRANIE UEFA EURO 2020 I IGRZYSK OLIMPIJSKICH.

Ale zróbmy na przekór wirusowi, bo pandemia w końcu minie i zastanówmy się, jak dalej będzie rozwijać się marketing sportowy. Bo chociaż topowi sportowcy to gwiazdy, a piłka nożna rozgrzewa emocje milionów, widać na horyzoncie także inne zagrożenia.

Po pierwsze, zastanówmy się, jak długo sport będzie atrakcyjny dla młodych ludzi. Nie da się ukryć, że młodzież woli gaming, a publiczność wydarzeń sportowych i transmisji starzeje się. Dodatkowo obecne próby mariażu sportu i e-sportu uważam ze mało udane i raczej pozostaną to dwa różne światy.

Po drugie, widać coraz mniejsze zainteresowanie ze strony rządów, samorządów, społeczności organizacją wielkich imprez. Problem ten dotyczy w mniejszym stopniu piłki nożnej. I właśnie z tego powodu obawiam się, że imprezy sportowe mogą stać się łupem atrakcyjnym dla propagandy, krajów dalekich od standardów praworządności, jak to się stało podczas igrzysk zimowych w Soczi. A nadchodzące piłkarskie mistrzostwa w Katarze można także interpretować w ten sposób.

Te zawirowania będą miały wpływ na sport i marketing sportowy, który mogą czekać trudniejsze czasy. Dlatego tym bardziej pielęgnujmy związki sponsorów z dyscyplinami i sportowcami. Sport potrzebuje wsparcia.

Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”

Źródło: VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.

www.media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine
Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.
Nowy Raport Dostawców Mediów i Maszyn już na rynku
Pierwszy numer Dostawców Mediów i Maszyn jest już na rynku. Pierwszy numer w roku to okazja do podsumowań i refleksji nad tym, co minione, jak również spojrzenia w przyszłość.
Najnowsze wydanie OOH event! już na rynku
11. już edycja magazynu OOH event! – magazynu branży EVENT & MICE, miała swoją premierę podczas Forum Branży Eventowej, które odbyło się 22 stycznia w EXPO XXI Warszawa. W magazynie można znaleźć jak zwykle spectrum branżowych informacji, artykuły oraz wywiady z ekspertami branżowymi.
Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych już na rynku
Na rynku ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego na grupie wiodących podmiotów doradczych w Polsce przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Raport jest dostępny bezpłatnie do pobrania na stronie Kongresu...
Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych
Na rynku ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego na grupie wiodących podmiotów doradczych w Polsce przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Raport jest dostępny bezpłatnie do pobrania na stronie Kongresu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764